Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
katjamanny schreef:Ik zou ook graag jullie mening willen weten over AR Sivmayall en over Alkan.
Citaat:alkan staat in duitsland toch? als hem dat idd is, dan weet jan kalis wel wat meer over hem te vertellen. hij heeft hem volgens mij een keer voorgebracht.
katjamanny schreef:Ik zou ook graag jullie mening willen weten over AR Sivmayall en over Alkan.
Erna208 schreef:katjamanny schreef:Ik zou ook graag jullie mening willen weten over AR Sivmayall en over Alkan.
Kom in 2008 naar de hengstenkeuring; kun je ze zelf zien als ze tenminste ook komen.![]()
Ik mag Alkan graag zien lopen.
Voor jouw merrie vind ik hem te grof gebouwd.
Kijk eens op de site http://www.avsweb.nl/ bij hengstenkeuring, AVS Hengsten Database en Def. Exterieurpremiehengsten.
Ben zelf wel gecharmeerd van Durango![]()
Een goedgekeurde 1e premie hengst die ook zeer succesvol is in de sport.
Als je het goed wilt aanpakken, ga je fokken met een goedgekeurde hengst die als het even kan ook geprimeerd is. Succes.
bterlaan schreef:Mabrouk was overiens present op de keuring in Brecht en ik dacht ook in Frankfurt, dus als je een beetje je best doet en een beetje regelmatig naar shows gaat, krijg je heus wel het een en ander te zien. Ga naar Aken!
bterlaan schreef:Als je een SE-hengst zoekt, heeft Duitsland toch erg veel te bieden.