Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gekkeils schreef:jullie zeggen dat arabieren snel beledigt zijn, zo ken ik ook een fjord, waar ik elke zaterdag heen ga, als ik elke zaterdag kom dan hinnekt ie, maar als ik dan een keer niet kom. nou dan doet ie het niet hoor. dan komt ie ook echt niet naar me toe ofzo.
CtjeLief schreef:een fjord met week-besef..![]()
das zeker bijzonder ja..

Citaat:Nu hoef je niet zo sarcastisch te gaan liggen doen

griebels schreef:Dat contact is er, of is er niet.
Als het er niet van het begin af aan was, heeft jouw paard niet jou als nieuwe eigenaar uitgekozen, maar jij hem...
CtjeLief schreef:een 3 kwart is ook op geen enkele wijze met een volbloed te vergelijken.. -niet rot bedoeld hoor- maar dat is echt zo..
Maar ik denk dat je sommige dingen meer van de een mee krijgt dan van de ander! Dus mss het grootste gedeelte arabier qua karakter?CtjeLief schreef:je komt er maar op een manier achter.. en onzin?? tientallen mensen die hetzelfde beweren, dat komt toch niet uit de hemel vallen lijkt me he...
Maar wat men niet weet.. 
Nerootjeh schreef:Mijn paard eist ook aandacht of zijn knuffels. Of is beledigd als ik een ander paard eerst aai.
maar dat kan dus niet omdat ie geen arabier is, dat stelt dan niks voor en mijn paard is onintelligent wil je zeggen?

CtjeLief schreef:een volbloed arabier voelt jouw bui aan, past zich erop aan.. een arabier is aanhankelijk..

CtjeLief schreef:een fjord met week-besef..![]()
das zeker bijzonder ja..
Lauss schreef:Nerootjeh schreef:Mijn paard eist ook aandacht of zijn knuffels. Of is beledigd als ik een ander paard eerst aai.
maar dat kan dus niet omdat ie geen arabier is, dat stelt dan niks voor en mijn paard is onintelligent wil je zeggen?
Nero die zijn aandacht opeist? Als je het mij vraagt boeit het hem echt niet of hij de hele week op de wei mag, of dat je hem een week lang rijdt
, denk jij dat mijn paard niet goed genoeg kent 
CtjeLief schreef:een volbloed arabier voelt jouw bui aan, past zich erop aan.. een arabier is aanhankelijk..

) dat arabieren een of ander superieur ras is en de rest maar oppervlakkig 
maar dat is weer mijn mening 

griebels schreef:Snap ook niet dat sommige mensen in het subforum Arabische Volbloeden komen kijken als ze er niets mee te maken hebben en ook niets mee te maken hebben gehad. Niet openstaan voor het karakter van de arabier

? Lauss schreef:Je kwam hier niet toevallig terecht dmv de zoekfunctie-> zie berichten Lauss?
Nerootjeh schreef:Denk ga ik bij AV kijken, aangezien in mijn paarden..
?Nerootjeh schreef:..heeel heel heel ver weg ook waarschijnlijk iets arabisch zit
Was gewoon nieuwsgierig
Aangezien dat nogal onwaarschijnlijk klonk
Lauss schreef:Nerootjeh schreef:Denk ga ik bij AV kijken, aangezien in mijn paarden..
Meervoud?
Nerootjeh schreef:..heeel heel heel ver weg ook waarschijnlijk iets arabisch zit
Was gewoon nieuwsgierig
OkeAangezien dat nogal onwaarschijnlijk klonk

griebels schreef:Snap ook niet dat sommige mensen in het subforum Arabische Volbloeden komen kijken als ze er niets mee te maken hebben en ook niets mee te maken hebben gehad. Niet openstaan voor het karakter van de arabier