Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Rawaat schreef:Wat is er dan eigenlijk lelijk aan een bridlepat uit te scheren...
jazz-fan schreef:Citaat:Wij vinden dit al erg overdreven, maar leg deze foto's voor aan een arabierenfokker in het Midden-oosten en die zal dit geen arabier meer noemen.
Je zal ze daar een stuiver moeten geven aan elke fokker die Magnum zou willen hebben. Daar gaan je spaarcenten.
Sterre schreef:Rawaat schreef:Wat is er dan eigenlijk lelijk aan een bridlepat uit te scheren...
Geen ideeDa´s toch gewoon een kwesti van smaak
.
Ik snap alleen nog steeds niet wat er vies is aan de manen van een Fjord...
Maar .. het ging hier niet om iets lelijk of mooi vinden, het ging om vies of niet vies + dat er gezegd werd dat er bij Arabieren niks uitgeschoren of geknipt mocht worden en ik konstateer dat er bij dit paard nergens een uitstekend haartje te zien is op z´n koppie.
sherif schreef:En ik snap nog steeds niet wat er lelijk is aan haar wegscheren. Ik vind die manen gewoon vies.
Voor foto's mag je toch doen wat je wil. Ik heb die van mij met de gillet geschoren staan.
Maja_ schreef:Ik ben ook voor een slotje, deze discussie is eindeloos en al geweest.
sherif schreef:En ik snap nog steeds niet wat er lelijk is aan haar wegscheren. Ik vind die manen gewoon vies.
Voor foto's mag je toch doen wat je wil. Ik heb die van mij met de gillet geschoren staan.
moniquebosch schreef:nou ze mogen hem zo bij mij komen brengen hoor.
Sterre schreef:Jouw tweede opmerking ging over dat niet mogen uitscheren van de oren en de rest: op de foto is echt duidelijk te zien dat deze hengst nergens een uitstekende haar op z´n koppie heeft (behalve misschien nog net z´n wimpers).
Of jouw bewering klopt niet, of ze hebben bij de hengst iets gedaan wat dus volgens jou niet mag.