Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pareja schreef:Als ik ze zie showen, in showconditie of niet gaat mijn hartje toch ook wel sneller kloppen haha. Niks zo mooi als een showende arabier![]()
Als ze onder het zadel ook leuk kunnen lopen, helemaal top! Kan ik echt uren naar kijken haha.
thinka schreef:wat dacht je van Sinaï Al Ray?
in belgie intermediare I startgerechtigd!![]()
![]()
en ik ben de gelukkige die haar na mag rijden!!![]()
Temp schreef:Ik heb een arabier en hij is liever lui dan moe. Onder het rijden moet ik hem meestal in de bak heel erg aanmoedigen ofzo, want anders verzet hij geen stap. (moet ik wel bij zeggen dat hij nog heel jong is, maar de basis toch zeker wel bezit.) Maar met buitenrijden is hij niet te houden... Als hij het leuk vind is hij enorm voorwaarts. Verder schrikt hij nergens van, hij sleurt me mee naar een zeil dat op de grond ligt om het in zijn mond op te pakken en over hem heen te gooien. Ik ken wel meer van dit 'soort' arabier, die in de bak niet echt voorwaarts zijn en juist heel 'cool' in het hoofd zijn. Natuurlijk kan meneer opgefokt zijn en dan gaat hij knorren, staart verticaal de lucht in, hals opzetten en grote neusgaten, maar ik heb hem altijd onder controle kunnen houden, en hij zou me nooit wat aan doen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een geweldig ras vind, en het vaak echte mensenliefhebbers zijn.
sister7003 schreef:groot gelijk!!
sherif schreef:Intelligent zijn ze he...Mrijee, ze proberen je wat duidelijk te maken en je snapt niet wat ze bedoelen (schuren, aandacht vragen ed), blijven oefenen zou ik zeggen, komt vanzelf!
CSAArabians schreef:sherif schreef:Intelligent zijn ze he...Mrijee, ze proberen je wat duidelijk te maken en je snapt niet wat ze bedoelen (schuren, aandacht vragen ed), blijven oefenen zou ik zeggen, komt vanzelf!
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk!!
(maar bij sommigen komt het nooit!!)