Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die van Jas en Moyo zijn na de castratie toch wel flink dunner geworden, dat is wel jammer!

Wazzzzda Adje
Zal proberen links en rechts wat te reageren, maar lees voornamelijk mee. Lekker druk met werk, paarden etc.
Met beide rooien gaat het goed. Munir is lekker ondeugend en vind zichzelf erg stoer (Welke jonge hengst niet, haha) Yus is heel happy en vrolijk. Komt telkens als volleerd showpaard met de staart op haar rug de stal uit 

. Verschrikkelijk.
Vind dat echt niet mooi. Ik vind het van die arabs juist mooi dat het rondom de ogen en neus zo kaal en donker is in de zomer!
Die hoor ik voor het eerst, haha
't Is wel een beeeeetje een meisje, prinses Ad, miss Adje
Allemaal bijnamen van hem 

Volgend voorjaar weer flink veel borstelwerk, hihi. 
.. Hij heeft ontdekt dat hij kan bokken en met zijn voorbenen toch gewoon door kan galopperen, ziet er TE komisch uit... De camera er maar even bij gepakt...
... Filmpje volgt...
... Gave stoelen, even op FB gespiekt...
... Fijn dat er iemand voor Noah kan zorgen... 
), gelukkig hebben ze nu de leeftijd waarop ik ze gerust kan laten staan in de wei. Ze staan 24u buiten, dus beweging hebben ze genoeg. Hoe ik het ga doen als ze een keer ohz zijn, weet ik nog niet, is gelukkig nog wel even 
Mijn moeder gaat daar ook net zo hard in mee, als ik haar iets vertel over de hond of Noah dan appt ze zelfs met zo'n soort zinnetje, dan hoor ik het haar helemaal op die manier zeggen
Ik zag wat foto's op FB, stoere stoelen!
Vergeet geen vakantie te vieren he 
set_elkol schreef:220?dat is niet normaal toch? Hoe kan dat!