Gon...had weer net niet genoeg zin haha

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
soloro schreef:Ik ben nu alle foto's aan het uitzoekenIk heb foto's gemaakt van de merrie veulens tot het eind. Dus mocht iemand meegedaan hebben geef dan effe een gil
Dan kan ik kijken of ik daar foto's van heb
miriam1 schreef:soloro schreef:Ik ben nu alle foto's aan het uitzoekenIk heb foto's gemaakt van de merrie veulens tot het eind. Dus mocht iemand meegedaan hebben geef dan effe een gil
Dan kan ik kijken of ik daar foto's van heb
Hoi,
ik heb je vanmiddag al aangesproken over de foto's van de rubriek merrieveulens, en je liet al een foto zien van mijn veulen, nr 21. Ben benieuwd of je hiervan nog meer mooie hebt
Baikal schreef:Hoi hoi, heeft iemand misschien foto's van F&M Quedhio, 2- jarige hengsten?
Hij was eerste in zijn rubriek. Je zou mij er erg blij mee maken, aangezien ik helaas dit weekend moest werken en er niet bij kon zijn :-(
claudiaM33 schreef:Nou ik ook nog in de zevende hemel van mijn tweedde plek gisteren....en we waren zo zenuwachtig dat we vergeten zijn te filmen en foto's te maken.....
Dus is er iemand die een foto gemaakt heeft van Nadra? nummer 29 liberty klasse...
gr claudia