Weet ik!!! Die voorlezer is super. Maar mss zitten we nu wel qua starttijden ver uit elkaar en ben jij er mss nog niet. Jouw paps komt zelfs nog boven windkracht 10 uit.
Unfortunately we have to cancel our Open Day on may 29th because of an infection under our horses an Open Day later in the season will be planned. We keep you updated
Ze zijn voor de wedstrijd van de Kossack een andere locatie aan het zoeken. Ik denk dat het iets bij de Beemsterruiters zal worden, als die nog plaats hebben. Wedstrijd is dus nog niet afgelast, er wordt geprobeerd om die op een andere locatie te houden
Oh leuk Jeannette, dan gaan we tegelijk over! Nk wordt onze laatste M1! We krijgen steeds zoveel punten, we gaan het maar gewoon proberen! Had expres tussen december en Ijzerlo geen wedstrijden staan, alleen vakantie en veel trainen, al werd dat veel trainen helaas een aaneenschakeling van blessures
__Nicky
Geplaatst: 12-05-14 11:32
De weervoorspellingen zien er super uit voor dit weekend!
De Vennen organiseert ook hemelvaart dressuur bij de Beemster Ruiters Vera. Maar ik begreep dat dit maar 1 dagdeel is.. Dus duimen dat wij daar ook kunnen starten !
Er waren al een paar mensen die met opties kwamen, dus denk dat ze daar nu allemaal naar gaan kijken, komt vast wel goed
__Nicky: Hoop dat het inderdaad goed weer wordt! Vorig jaar zijn we letterlijk weggespoeld in Houten, wat een verschrikkelijk weer was het toen zeg! Regen en hagel, zo erg dat je wanneer je bij de C stond de A niet eens kon zien