Kom net dit topic tegen en wil me eigenlijk graag melden Ben zelf in het bezit van een arabier, heb hem aangeschaft toen hij 4 maanden oud was en inmiddels is hij alweer ruim 2,5. In januari wordt hij 3
In mijn profiel staan foto's en heb pas ene topic aangemaakt daar staan recente foto's in, 2de link in mijn onderschrift
Lilskie, idd blije arabier! Altijd een vrolijk kereltje
Letizia, Balen last van je rug!
katjen
Geplaatst: 20-09-13 11:45
Bedankt voor posten van mo ze film hier , geen idee hoe ik dat moet doen. Opening ziet er echt super uit . Was gister avond nog ff rustig met de merries poetsen kom ik huis zijn we verhuisd. Ok was ook wel laat dat ik binnen was .
Ben zelf totaal niet creatiev zelf halster maken zit er voor mij echt niet in. Wel leuk idee jessica over evt na engeland tegaan als bokt uitje. Als het niet in de babyboom periode valt ga ik zeker mee
katjen
Geplaatst: 20-09-13 11:45
Oh haha helemaal vergeten welkom nicky
jazz-fan
Geplaatst: 20-09-13 11:54
Kan hier nog elke dag van genieten . Kijk ook halsreikend uit naar haar veulen
Hebben we hier iemand die dicht bij Venlo woont? Ik heb op HE een bon voor gratis Harry's horse sokken gewonnen, maar die moet je helemaal in de winkel in Venlo ophalen! Is mij wat te ver, voor alleen een paar sokken
Ersiel en ik zijn de enigste zuiderlingen Maar Venlo is nog een eindje van ons af We zijn des tijds nog eens wezen kijken bij een SE hengst in Venlo, was een heel leuk paardje, alleen voor Ersiel echt te klein. Later is dat diertje vermoedelijk in verkeerde handen terecht gekomen en heeft ie weet ik niet hoe vaak te koop gestaan
Nickyyyy
Geplaatst: 20-09-13 13:04
Tuurlijk heb ik dat set_elkol! Ik ben Nicky, 21 jaar. 2 september met mijn nieuwe opleiding begonnen wat me ontzettend goed bevalt! Alweer bijna een jaar samen met mijn vriend Laurice, waar ik ook 2 katten, hummer en bentley mee heb Daarnaast ben ik veel bij mijn moeder te vinden, momenteel omdat er 8 pups rondlopen en normaals gesproken om de honden lekker mee naar het bos te nemen. Ehm tjah.. Mocht je nog meer willen weten
Tammy, dat is lekker! Krijg je iets gratis is het aan de andere kant van het land Kom zo afentoe wel is in Venlo, wonen vrienden van ons, dus kan ze best een keer voor je ophalen eventueel.
Jazz-fan, knappe merrie! Wanneer komt haar veulen?
Grappig zeg! De onderste twee zijn totaal verschillend
Nickyyyy
Geplaatst: 20-09-13 13:20
Ja zijn idd behoorlijk verschillend! Die eerste is een benner geworden, wel wat slanker, die 2de is echt een kruiding.. Je kan daar niet uit herleiden dat er benner en bouvier inzit. Echter is die laatste wel ene heerlijk knuffelteddybeer