Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liesB schreef:Heey Kristaik Ben ook trots en heel blij wat jij gedaan hebt voor Legacy en mij !! top,
nog 2 nachtjes slapen en ze is thuis
wel eng hoor wahah hihi ik wordt los gelaten hihihi maar ze doet het zo onwijs goed
ik kan ook iedereen aan raden om je paard western training te zetten bij Krista
*knip*
ik zie jullie zondag
Krista schreef:hihi wordt wel genoemd in dit topic, dus he, als er western Arabieren zijn, moet ik eigenlijk van de partij wezen![]()
Ik ben dus Krista, en rijd met mijn eigen Arabieren (Scorpio, Nagato) ook western!
Scorpio
*knip*
Dit jaar ga ik de nieuwste telg in rijden, AF Fine Musca, ben heel benieuwd hoe zij het onder het westernzadel gaat doen!
Oh en Legacy: die is echt geweldig, zelden zo'n paardje gehad wat het zo bizar oppakt, die heeft van zichzelf een jog en een frame: om te kwijlen!
CZpaint_av schreef:Ik heb 2 dagen geleden gezegd zodra ze uit de opfok komt, maar heb nu een stal gevonden. Mijn paint gaat 28 febr naar de nieuwe stal en dan kan ik in maart transport regelen zodat Arba opgehaald kan worden in Frankrijk. Dan kan ik eindelijk ook weer met m'n arabje aan de gang in de westernsportKan bijna niet wachten tot ik op de nieuwe stal sta
CZpaint_av schreef:Hee Claudia,
Nee, ga naar pensionstal Welgelegen in Tienhoven (Maarssen), lekker dicht bij kantoor en ben er niet de enige westernruiter dus heb trainigsmaatjes (ze start ook L3). Heb nu aanvraag voor transport liggen zodat ze hopelijk in maart kan komen.
yildiz schreef:Ben wel benieuwd; wie start en zondag 18 april in Oud-gastel?