ik dacht het is misschien wel leuk om te weten wie hier helemaal weg zijn van arabjes!!!!
ik zelf inig wel en ik weet van een aantal mensen hier ook maar niet van iedereen!!!!
ik zelf ben er helemaal weg van en verzorg ook een arabier!!! sharanne heet ze ze is helemaal super!!! hier een foto van mij en sharanne in actie!!!

en hier nog een foto!!! de linkse ben ik en de rechtse het baasje van sharanne!!! en de middelste is sharanne!!!haha
let maar niet op de kleding maar het was een wetsrijd waar je met kleding een prijs kon winnen!!! en die wonnen wij!!!
het was een hele leuke dag want je moest ook allemaal spelletjes doen enzo!!!
en dan hier nog een foto van een arabier waar ik helemaal fan van ben!!! JK Catalyst!!! ik heb zelfs de eer gehad hem te mogen aaien!!! nou mijn dag kon niet meer stuk!!!

en tot slot
lief he hij is zo mak en lief kijk ff op me profile meer fotos en laat even een berigie agter:D kim_kariq
, kon em bijna aanraken, fantastische hengst inderdaad!!!! Volgens mij was hij losgebroken in de ring die dag en had ie nog gewonnen ook.... Maar ik weet et niet meer zeker..
een schimmel arabiertje.. 

Arabieren