Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aladinnetje schreef:hoi,
moet je arabje persé kunnen opstellen met de amateurkeuring?
ik heb nog nooit meegedaan en het word de 1e keer dat we aan zoiets meedoen, opstellen heeft hij nooit geleerd.
myrnaV schreef:Aladinnetje schreef:hoi,
moet je arabje persé kunnen opstellen met de amateurkeuring?
ik heb nog nooit meegedaan en het word de 1e keer dat we aan zoiets meedoen, opstellen heeft hij nooit geleerd.
Kan je niet mee doe met de voorbreng cursus bij Jan Calis? Is altijd erg leuk en interesant.
Maar zoals Loves_Asiyahal zegt, stilstaan is het belangrijkst als dat lukt kan je altijd een beetje gras/ zakje/ blikje met rijst o.i.d. voor z'n neus houden zodat z'n oren en misschien z'n hals iets naar voren gaat.
sascha90 schreef:Ik wilde graag een algemeen topic starten voor de amateurkeuring van 20 mei 2012. Daar werd gezegd dat dit forum er al is. Dus dan hier maar: Wie komt er met zijn of haar arabier en in welke categorie doen jullie mee? Daarnaast leuk om te weten hoe de training of iets dergelijks eraan toe gaat.
Ik ga rijden en rennen met Charelle Monpelou. Vorig jaar voor het eerst meegedaan en dat beviel wel. Het is sowieso een gezellige dag met veel mooie arabieren.
Woogy schreef:pony is ingeschreven. we gaan aan de hand, liberty en premie. Hoop toch stiekem op de derde premie die we vorig jaar net niet hadden met vier puntjes.
Mijn training bestaat uit heel veel werk aan de bespiering. Ze is een half franse niet typische merrie dus moet het hebben van een mooi ontwikkeld lijf en goede bespiering.
Verder als ze los loopt gaat alles vanzelf
Inschrijven moet trouwens wel rap gebeuren. 4 weken voor de keuring datum sluit het namelijk. Dat zou betekenen dat maandag de laatste dag is.
Woogy schreef:klopt, maar daar hebben ze bij het stamboek weinig boodschap aanwe zullen het wel zien. Hoping for the best but expecting the worst
Woogy schreef:ongeprimeerde hengsten kunnen ook zeer fraaie veulens brengen. Ter Waele Hamadin heeft ook geen premie en wint trouwens show na show...
Zijn er geen vaste mensen die de premie keuringen doen dan?