Kan iemand me wat over het karakter van een arabier vertellen?
Hoorde al dat ze heel snel was nog, ik heb ook nog een 19 jarige fjordenmerrie met een dus totaal ander karakter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melissa_b schreef:Knappe Jazzmeen!
Is hij van jou?
sherif schreef:veel mensen denken gelijk dat temperamentvol gelijk staat aan onhandelbaar of druk, terwijl eigenlijk een Arab bekend staat als sensibel, oftewel gevoelige dieren met een hoge intelligentie, tja en niet iedereen kan hiermee omgaan, waardoor ze al snel de stempel temperamentvol en onhandelbaar en druk opgedrukt krijgen
Romana01 schreef:Ik vind het heel erg verschillen ven arab tot arab... Ken er eentje die heel gevoelig is, terwijl mijn verzorgpaard kan af en toe een streek uithalen en je moet echt duidelijk de leiding hebben, maar dan doet die ook alles voor je en met een geweldige werklust!
Romana01 schreef:Ik vind het heel erg verschillen ven arab tot arab... Ken er eentje die heel gevoelig is, terwijl mijn verzorgpaard kan af en toe een streek uithalen en je moet echt duidelijk de leiding hebben, maar dan doet die ook alles voor je en met een geweldige werklust!