Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dat snap ik. Maar ik weet zeker dat mijn vader niet nog meer geld wil gaan besteden in het paardrijden. daarom dacht ik misschien mijn vriendin die al veel heeft gereden om die 1x in de twee weken mij te helpen voor weinig geld doet zij dat wel
Maar mijn vraag is dat een slim idee? Zij weet wel hoe en wat en weet meer van de pony zelf
.
, dat heb ik ook in mijn eerste post aangegeven. 

Ik bedoel het helemaal niet aanvallend op je vriendin, maar lesgeven is een vak waar je eigenlijk (vind ik) voor moet leren wil je het echt goed oen
En dan kun je niet als 12 jarige een ander jong meisje gaan 'lesgeven'.
Als het haar eigen pony was vond ik het nog wat anders, en daarbij is een keer in de twee weken niet genoeg om je van dit punt vooruit te helpen
Dan moet je echt gaan denken aan een of twee keer in de week.
& ik doe nu eindelijk springlessen die helpt ook bij dressuuren natuurlijk en dat kan ik niet stoppen zit in een groep en bij vrienden

haar pony is 12 jaar.

. Ze houd zo ie zo niet van in de wei rijden omdat ze al die hoeken iederedag ziet. Ze is ook heel snel afgeleid hoe kan ik haar bij het werk bezig houden? Ik ga even kijken. wand weet dat er bij mij in de straat een mevrouw is die les geeft misschien doet zij het voor weinig