[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 23:30

Haha die heeft eindelijk rust! :D

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 07:38

Fijne dressuur tweedaagse dus gehad Joyce? Kun je van daaruit weer verder! Zag ook wat pics langskomen op FB, dat zag er fijn uit! Keep up the good work!

Die bos manen van EUf viel mij idd ook al op! Prachtig! Meerrrrr foto's! :P
Ely ziet er echt mega goed uit! Ik snap dat je in de toekomst nog een veulen uit haar wil fokken. Ben ook erg benieuwd welke hengst, maar dat ga je toch niet vertellen hihi, ik hoop eentje die verfijnd in het type maar waarmee je niet inboet op body en beweging. :)

Krulpaardje Joyce! Fijn dat het zo goed gaat! Benieuwd naar meer pics van je kleinste meidje met de kruloortjes! <3

Fijn dat Ilya weer gezelschap heeft. Hij is daar echt in goede handen he! Je hebt echt n fantastische keus gemaakt!
Ik vind Set er goed uit zien! De spekkies komen vanzelf weer, Tie is normaal nog veel magerder, zon kleine druktemaker kost nu eenmaal veel energie.

Hier gaat t niet echt super. De wond van Tie is wel dicht maar is echt rotplek, kunnen niet op haar rijden want singel komt er dan tegen en dan loopt ze meteen weer onzuiver. Zondag DRHA.. Vrees dat we die moeten laten voor wat t is... -O-
Smeer nu bethaden erop, kreeg die tip.
Tie geniet van haar opgelegde vakantie en staat nu heel riant naast de jaarlingen. Het was de enige die achter een enkel draadje blijft, lol! :')

Afbeelding

Tie week ervoor door de lens van Reindert (ongepoetst want had haar eigenlijk niet op de fotoplanning staan lol)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat n tank he? Love it <3

Ik wil haar in de volgende hengstigheid dekken. Ik hoop echt dat dat gaat lukken want hippoexpres komt daar niet en moeten dus van ander transporteur gebruik maken. Er kan met die alleen op bepaalde dagen geleverd worden. Er werd geadviseerd haar te brengen, maar Zuid Duitsland/Zwitserland is me echt te ver.

TT is een ongelofelijk naarling hihi en heeft een enorme snotneus! Ze eet verder goed en heeft geen koorts, bitcht nog steeds iedereen rond en is natuurlijk ook iets wat de meeste jaarlingen meemaken maar hou t wel goed in de gaten.


Bedankt voor alle complimentjes over Nyhla. Ze is ook echt super goed gelukt! Papa en mama hebben elkaar enorm verbeterd en dan ook nog t karakter van Nour... Heel blij met die meid! <3
Ze staan nu lekker op de grote volle wei en dat heeft Jazzy ook echt nodig, die levert ook flink in op t veulen.

Nour gaat top! Gisteren met hem weer op en neer naar het dekstation geweest. Vriendin die mee was en m sinds z'n oude stal niet meer had gezien viel t ook op: hij is z'n oude vertrouwde en relaxte zelf weer! :)
Straks een rustig rondje maken met m. Super leuk teouwens dat vanaf die kant ik n stukje DD nog niet zo goed ken, dus we hebben weer wat te ontdekken! :D

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 08:35

Edit: Bepanthen gebruik ik nu

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:13

Wat een mooie merrie is het toch! zo zonde van de wond maar inderdaad een rotplek, mijn IJslander merrie heeft het ook gehad en genezen duurt zo lang *zucht*

Fijn dat Nour weer goed gaat, ik zag nog mooie foto's op fb :j en snotneus is vervelend maar niet onoverkomelijk voor je meisje

Ik weet uiteraard Annika's hengstkeuze wel en vind het zeer geschikt :j ben erg benieuwd of het volgend jaar doorgaat! :D

Baby met zijn heeeule grote vriend :D

Afbeelding

en de dames, ik vond Set erg chagrijnig vandaag :roll: al is dat aan de foto's niet te zien

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:42

Thx Katja! :o Ja ze is en blijft voor mij een heel speciale merrie. Ben ook benieuwd wat er uit de combi met Arjen gaat komen, als dat tenminste lukt dit jaar...

Zo ziet ze er idd niet uit! Lekker lui dagje meer! :D

Hoe lang ben jij toen zoet geweest Kat met dat wondje?
Korstjes waren vandaag nog niet allemaal weg maar ze is in ieder geval niet meer zo gevoelig op die plek. We blijven dus maar smeren... :\
Yazahra ook al stukken beter, nog wel dikke klieren maar minder en helderder snot. Knuffelde me helemaal omver die lieverd. Hier ook siësta. :Z

Afbeelding

Daarvoor ook nog even in de wei gelegen met Nyhla als gezelschap. Nieuwsgierig Aagje vond t wel gezellig. Ze is echt ubercute, rent harder dan mama en voor niks bang! Love her! <3


Afbeelding


De ochtend super begonnen met n ritje met Nour en een mooie arabische dame. Deze was zo onder de indruk van Nour dat ze onderweg spontaan kats hengstig werd! _O-
Ondanks het gelonk en gepies bleef Nour gentleman, heeft alleen een enkele keer gehumd, braverd! Trots op mn ventje! *D
Beide echt genoten van dat ritje!
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 17-05-15 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:49

Wat is Nour dan braaf man!

en wat een knappe merrietjes :D

Ik heb geen idee meer, ik vond het vooral onhandig dat het vel wat losser is in de oksel waardoor het blijft bewegen.. Ik heb toen calendula gesmeerd weet ik nog maar het is al zo lang geleden..

Ik hoop ook dat Tie drachtig wordt en dat het verzenden allemaal goed gaat :)

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:04

Dat is ie zeker! Heb vaker met merries samen gereden, maar geen die zo hengstig waren lol! Jee wat n vrijdoos! :')

Oh niet echt n paardenfilmpje maar kreeg deze gisteren toegestuurd.

http://youtu.be/1Oae9k5FsH0

Als je heeeeel goed kijkt zie je alle merries! :P
Prachtig filmpje van waar de meisjes dus staan en ook al is het geen DD toch eigenlijk ook wel een heel mooi polderlandschap.

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:08

Wat een mooie plek zeg! Ik ben een keer toevallig met een luchtballon over mijn paardenwei gekomen :D ook erg toevallig.

__Nicky

Berichten: 2434
Geregistreerd: 31-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:14

Je kinders zien er goed uit Annika. Spannend dat je weer gaat dekken, ben benieuwd!

Jammer Joyce van je proeven, volgende keer vast weer beter :D

Lekker bekkie van Munir :))

Super Kat dat Ilya een vriendje heeft! Hopen dat het inscharen straks beter gaat. De dames thuis weer lekker rust :P

Oeh die laatste foto van Tie <3 Mesitran/honingzalf gaan smeren Yildiz, ben je er echt zo vanaf! Spannend het dekken, hopen dat het gaat lukken! Welke hengst had je ook alweer? Tof dat Nour het zo goed doet. Knap hoor voor zo'n jonge heer dat ie zich een dag na het dekken zo netjes gedraagt naast een hengstige merrie :)

Dayem z'n plek waar die geslagen is wordt goed blauw. Is ook mega pijnlijk, mag er amper aanzitten. We wandelen komende week nog lekker door. Langzaam het lopen aan de hand opbouwen en volgende week (mits die plek wat beter is) onder het zadel verder opbouwen. Hij verveelt zich alleen dodelijk met alleen dat stappen. Stond vandaag weer recht overeind met z'n buurman te klieren }> Ben hier nog wel eventjes zoet mee...

Afbeelding

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 21:59

jemig wat een blauwe plek Nicky wat vervelend, beterschap daarmee!

was zomaar vergeten dat ik afgelopen week Setje 9 jaar in bezit heb <3

Afbeelding

Annikab

Berichten: 452
Geregistreerd: 08-05-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 09:12

Haha Gelske, Euforio is er nog niet klaar voor om helemaal op de foto te staan :P nog even geduld, dan zal ik hem weer in zijn geheel tonen :) Fijn dat het met Noor al wat beter lijkt te gaan!

Lastig als je het gevoel hebt zo fijn gereden te hebben en dan toch niet je punten krijgt, Joyce...

Top dat het zo goed gaat met je hele kudde, Joyce!

Fijn dat Ilya's nieuwe vriendje ook is aangekomen in de Eiffel, kunnen ze dalijk samen de boel op stelten zetten! Set vindt het wel relaxed zonder haar kind zo te zien! Setje alweer 9 jaar bij jou, tijd gaat hard! Ely is hier in september ook alweer 6 jaar.

Ik heb 1 hengst bovenaan m'n lijstje staan voor Ely, maar helemaal vast staat het nog niet (ben erg benieuwd naar zijn eerste nakomelingen volgend jaar), dus als je nog leuke ideeën hebt, Yildiz... Tie ziet er goed uit, klote van dat wondje! Euf heeft ook een snotneus, is de tijd van het jaar denk ik... Braaf van Nour met een hengstige merrie!

Vervelend van Dayems blauwe plek, Nicky!

Tammy_

Berichten: 5265
Geregistreerd: 20-09-10
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 13:45

Bedankt voor de complimenten over het pleegkind :)) hij is te koop ;) ;)

Yildiz, je nieuwe babypaard is echt een dotje :+ balen van de wond bij Tie... Ik hoop dat het dekken etc allemaal voorspoedig verloopt! Mooie siësta foto daar :))

Gelske, hoe is het nu met Noor? Die liggend-eten foto's zijn geniaal _O- Maar wel balen van Vadim... :(:)

Canisia, wat een heerlijke foto's van je buitenrit!! En lekkere paadjes zie ik, ik ben jaloers :Y)

Joyce, weer een puntje er bij, als je punten kloppen met je gevoel is dat altijd 'fijn' vind ik, ookal is het geen winst. Het tegenovergestelde is wel altijd balen, denk je zelf dat je een heerlijke proef gereden hebt en dan denkt de jury iets heel anders... combinatie discriminatie geloof ik zelf niet zo in, misschien omdat ik ook regelmatig schrijf of ringmeester ben op wedstrijden en dan het uitgangspunt van de juryleden meer mee krijg. Misschien kan je de volgende keer eens uitleg vragen als je het niet eens bent met de punten? Steek je vaak heel veel van op! En sommige juryleden zijn echt heel streng op bijvoorbeeld nageeflijkheid, en als je dan een paardje hebt dat net er tegenaan loopt of te diep gaat, ben je zo 10 punten armer -O-

Annika weer lekker getroeteld met Euffie, en Ely ziet er tevreden uit op het gras :)) een hoefsmid in Veenendaal weet ik zo gauw niet...

Joyce wat een heerlijke krulletjes, en dat oogje! Zo'n boeven uitstraling haha :))

Kat wat ziet Il er toch goed uit! en nu een nieuw vriendje er bij, gezellig :D Set vind het wel lekker rustig zo _O- Ik vind ribbetjes nooit zo erg, zie ik liever dan geen toonbare ribben! Noah vind ik momenteel zelfs te vet... Zal straks eens foto's plaatsen nav de balkentraining, je ziet heel goed wanneer meneer het gras weer op ging _O- meteen die pens er onder :=
Die hairflip van BLue op de laatste foto is wel weer heel typisch _O- Gefeliciteerd met 9 jaar Sets baasje zijn! *\o/*

Nicky, wat naar voor Dayem dat het allemaal zo tegen zit... Hoop dat hij gauw weer lekker in zijn vel zit!


Met Noah gaat het lekker momenteel, er komt wat meer pit in met dressuur rijden en ook de nageeflijkheid is de afgelopen maanden zo veel meer verbeterd! Nu zijn we dat niet meteen kwijt als meneer ergens iets ziet en op ander terrein blijft hij zijn hals 10x mooier dragen dan thuis _O- Van de week ook weer eens gesprongen, lekker voorwaarts en enthousiast! op een stijlsprong tot de 1.10 gegaan, omdat hij op de stijlsprongen het meeste balken pakt op wedstrijd. En de 1.10 is er geen enkele keer af gegaan! :+:

Marijntje doet het ook top, al had ik er gisteren een flinke kluif aan! Hij was verschrikkelijk heet, de eerste 10 minuten draf liep hij continu onder me uit, en met aangalopperen schoot hij steeds weg de eerste paar passen. Ik denk dat hij nu wat sterker aan het worden is na 2,5 week regelmatig rijden, hij zweet ook niet meer zo erg. Hartstikke prima, maar voor mij wel hard werken zo _O-



Het resultaten topic van Noah: [ITP] Resultaat van 6 weken balkjestraining

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 16:26

Ik ga je topic bekijken Tam :D en inderdaad Set is toch niet heel vol van zichzelf, deze foto vertekent ook verschrikkelijk, de foto's van vandaag is ze een heel ander paard

enneh Ilya staat in de groep! Ik had nog niks gehoord zelf maar zie foto's op facebook, overal zij aan zij met zijn grote bonte vriend dus het is volgens mij tot nu toe goed gegaan :D

edit,

Setje dus zonder die ribben hihi

Afbeelding

Afbeelding

__Nicky

Berichten: 2434
Geregistreerd: 31-08-08

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:22

Gefeliciteerd met jullie jubileum Kat. En wat fijn dat ie weer lekker op de wei staat!

Super gaaf om het verschil zo te zien Tam. En ik zie zeker verschil :j Hij ziet er goed uit hoor, lekkere body!

Ben heel benieuwd Annika :))

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:27

Set ziet er heel niet verkeerd uit! En jeeeee, Ilya in de groep, wat leuk! *\o/* En alles gaat zo goed, fijn dat hij nu een grote vlekkenvriend heeft. Nour reageert nog altijd heel heftig op ijscos waar hij mee in de opfok stond, dus dan weet je dat Ilya dat later met vlekken krijgt hahaha! :D

Wow flinke blauwe plek! Zit ie onder het zadel? Hij blijft zo wel plekken krijgen met zn gedonderjaag he, hihi, nou ja, ze moeten ook lekker kunnen spelen toch?

Tam bedankt voor het compliment, ze is ook echt mega knuffelig! <3 Ga zo je topic bekijken, benieuwd naar de resultaten!

Annika, wat is Ely dr pedigree? Mag ook via PB hoor!

De Bepanthen werkt overigens geweldig! Wondje is al zo goed als genezen, nog een ieniemienie korstje van een mm of wat. Ook niet meer gevoelig! Super blij mee! Ga haar woensdag of donderdag weer zoetjes aan oppakken. :D

Vandaag overleg gehad met mijn DA toen hij er toch voor Jazzy was (ivm ET) en besloten om de dekking voor Tie n jaar uit te stellen. Andere optie was om sperma zelf te gaan halen (Zuid Duitsland/Zwitserland) en dat is nu dus geen optie voor mij. Beetje tegenvaller want ik had me echt op n nieuw veulen van Tie verheugd, weeeeer een jaar wachten.
Dus...mocht je iemand weten: Tie staat nu ter lease aangeboden (on farm, dus uiteraard wel gewoon bij mij) voor de fok. Zonde om zo een merrie weer een jaar leeg te laten staan dus hopelijk kan ik iemand anders zo de gelegenheid bieden een mega gave baby arab te fokken. :D

__Nicky

Berichten: 2434
Geregistreerd: 31-08-08

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:29

Fijn dat het wondje goed gaat! Maar wacht ff, ik snap niet meer. Wordt er uit Jazzy een embryo getrokken en blijft ze verder leeg of wordt er een embryo getrokken, herplaatst en opnieuw voor jouw gedekt? :P

Al_Zawraa

Berichten: 2353
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:45

YildizArabs schreef:
Vandaag overleg gehad met mijn DA toen hij er toch voor Jazzy was (ivm ET) en besloten om de dekking voor Tie n jaar uit te stellen. Andere optie was om sperma zelf te gaan halen (Zuid Duitsland/Zwitserland) en dat is nu dus geen optie voor mij. Beetje tegenvaller want ik had me echt op n nieuw veulen van Tie verheugd, weeeeer een jaar wachten.
Dus...mocht je iemand weten: Tie staat nu ter lease aangeboden (on farm, dus uiteraard wel gewoon bij mij) voor de fok. Zonde om zo een merrie weer een jaar leeg te laten staan dus hopelijk kan ik iemand anders zo de gelegenheid bieden een mega gave baby arab te fokken. :D


sorry dat ik zo weer even kom binnen vallen :o Jullie gaan helaas echt te snel voor mij om het bij te kunnen houden. En de laatste tijd hier een flinke rollercoaster, dus ook daardoor weinig tijd..

Yildiz, waarom kan het sperma niet gewoon verstuurd worden? Waarom zou het alleen kunnen als je het zelf op gaat halen?
'Mijn' sperma moest van net zover komen en datis nog nooit een probleem geweest, behalve toen Aziza op zondag geinsemineerd moest worden, toen kon het alleen binnen Duitsland verstuurd worden. Maar dat zou voor jou niet zo heel erg zijn denk Ik.

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:59

Laatste, Jazzy ET en, als dat allemaal goed verloopt, wordt ze weer met Nour gedekt.

Roma, je hebt pb, waren voor nu even te veel haken en ogen dat ik het liever een jaar uitstel. :)

Al_Zawraa

Berichten: 2353
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:13

Ik snap het nu helemaal :)

geshahquille

Berichten: 830
Geregistreerd: 11-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:17

Okee hier ben ik ook weer.

Jammer van de dekking van Tie ik hoop dat het wel lukt met Nour en Jazzy. Fijn dat het wondje wel goed geneest.

Ja Roma je moet ook weer gezellig mee kletsen hoor.

Ja Ilya weer in de groep gelukkig maar *\o/* . Een kleine kat met denk ik een hele jonge Set leuk.

Wat een mooi bij leest post Tamara ik ga zo FF je topic bekijken Haha je word dus aan het werk gezet met Marijntje.

Dat was altijd wel leuk het zoeken van een hengst dat had ook een soort van voorpret ik ben nu ook wel benieuwt Annica. Je wilt hem gewoon voor je zelf houden volgens mij :P ;) .

Dat is echt een auw plek van Dayem nu maar hopen op geen pech meer.

Hij heeft echt krullen he kleine blondie echt leuk.

Zo is het ook Joyce puntjes komen echt wel.

Verder ben ik het echt weer kwijt echt sorry als ik iemand vergeet.

Nou Met Noor gaat het nog steeds de goede kant op ze is er nog niet maar ze loopt al weer redelijk en zelfs heb ik haar al zien draven. Ze vind het natuurlijk echt niet leuk dat ze nu thuis staat maar maakt er ook geen drama van gelukkig. Morgen komt de hoefsmid meestal wil dat ook wel even helpen. Ze is heel veel afgevallen en ziet er nu echt super uit nu maar hopen dat we dat zo kunnen houden.

We konden Vadim toch niet uit ons hoofd krijgen en hebben aangeboden hem terug te willen kopen voor het zelfde bedrag waar we hem voor hebben verkocht. Twee dagen hoorden we niks en vandaag kregen we te horen dat een kennis in ene intressen heeft maar nu in Amerika is en en nou bla bla bla ik denk gewoon dat ze meer geld willen voor hem en dus even afwachten of dat lukt en dat anders wij hem wel mogen. Nou ja het is niet anders nu hebben voor ons zelf het gevoel goed te hebben gedaan en ligt zijn lot in haar handen.

Verder schandalig weinig met de paarden gedaan :o . Of ze het erg vinden ik denk het niet volgens mij hebben ze het wel naar hun zin zo op het land :D .

Annikab

Berichten: 452
Geregistreerd: 08-05-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:07

Leuk topic met je resultaten, Tam!

Fijn dat Ilya nu lekker met z'n grote vriend in de groep staat, Katja, en Setje ziet er goed uit!

Ely's pedigree: http://www.allbreedpedigree.com/csa+elyaijna . Een hele verandering, Yildiz, maar kan me voorstellen dat je weinig zin hebt om het sperma zo ver op te halen. Wel jammer dat je je eigen plannen nu een jaar moet uitstellen, maar je biedt iemand een mooie kans!

Top dat Noor beter gaat, Gelske! En duimen dat Vadim bij jullie terug kan komen! Ik heb mijn verkochte paarden met een contract verkocht waarin staat opgenomen dat als ze weer verkocht moeten worden, ze als eerste aan mij moeten worden aangeboden tegen aankoopbedrag (tot een bepaalde leeftijd, anders taxatiewaarde). Is wel een heel fijn idee :j

IlonavL

Berichten: 1163
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:49

Ik ga een soort van poging doen om hier in te springen :')

Ooh leuk Shanna, als ik het red wil ik jullie zien hoor ik Alkmaar!

Fijn dat Noor weer beter gaat Gelske, hier ook een pony die er onwijs gevoelig voor is en niet meer op het land gaat. Balen van Vadim, je hebt iig je best gedaan en nu maar hopen dat hij goed terecht komt!

Ilya op kamers! Mooi dat hij een vriend heeft nu, gaat vast beter!

Annika ik weet echt niet hoe ik erbij kom of dat ik het gedroomd heb ofzo, maar volgens mij heb ik de hengst die je op het oog hebt pas gezien. Zo ja, jemig wat is ie breed geworden, mooie hengst!

Ach volgende keer beter Joyce, soms lukt het en soms niet...

Knappe Munir! Met baby ook alles goed?

Yil! Suus en Moon willen concurrentie in de amateur klasse! Dus hophop lekker gaan rijden joh, is leuk! *D Wel jammer hoor dat je de dekking moet uitstellen!

Jemig wat een wond Nicky! :oo Hoe ging het op de Kossack?

Wauw Tam, ja ik zie ook verschil hoor! Good job!

Canies je gaat lekker met Raffi! Tot zaterdag, zin in!!

Hier alles goed! Ga binnenkort beginnen met bach druppeltjes voor (o.a.) Jas z'n oren probleem (en nog wel wat dingetjes denk ik) En tja Moyootje... 3e keer op vreemd terrein en een 4e plaats in de SSH en 2e in de in hand trail. Het blijft een aparte vogel maar als het moet dan staat hij er +:)+ Vanzelfsprekend mega trots natuurlijk *\o/*

__Nicky

Berichten: 2434
Geregistreerd: 31-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:32

Aha, spannend Yildiz!

Gelukkig gaat Noor al wat beter! Hoop dat jullie Vadim terug kunnen kopen. Worden er dan wel veel :=

Wat goed Ilona, knappe Moyo :D Jullie komen er wel! Dayem is niet mee geweest naar de Kossack, helaas. Niet eerlijk als ie de dag ervoor in elkaar is gebeukt :(

Dayem gaat als een trein, hij loopt goed en heeft meer dan genoeg looplust :D

IlonavL

Berichten: 1163
Geregistreerd: 21-02-07

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:34

Ooh sorry, was de volgorde een beetje kwijt. Nee logisch en ach... nog zat kansen dit jaar :D

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:12

jammer van Tie, ben benieuwd of ze geleased wordt! Succes met de ET

Spannend met Vadim Gelske, snap wel dat je besloten hebt een bod te willen doen :j

Super die youngsters van jullie Ilona!

en wat fijn dat Dayem als een trein gaat :)

Illepillie zij aan zij met grote vriend:

Afbeelding

Afbeelding