Aangezien ik zelf een ren arabier heb en er binnenkort endurance mee ga rijden, vraag ik me af wie er nog meer een oud renpaard heeft en wat er nu mee gedaan wordt. Foto's in link erbij, lijkt me leuk om te zien. Mijne is te zijn in m'n profiel
Oh those blue eyes, All they ever did was tell a million lies
Gerritje hier op Bokt heeft ook een uitgekoerste renarabier waar ze nu endurance mee start: Benji (WFA Benedict) en natuurlijk Griebels met Liekie (Laliesk Star)
Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km) Meer dan 2500 wedstrijdkm samen https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen
Elmars Pirelli van Chantal (op bokt lars) is ook een renarabier en nu endurancepaard. Als het goed is gaat zij bij de Fasna de 100 km starten met hem.
Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid
* Eigenaar Casan meldt zich * Basje123 heeft geloof ik ook een arabje van de baan.. In mn profiel enkele rijfoto's van de amateurkeuring afgelopen zaterdag, hij was wel wat gespannen dus loopt hier niet zo lekker als thuis
Waarom nou jij ?? Rust zacht lieve Casan ! Ik zal onze tijd nooit vergeten...
Heeyy, Ja die van mij ook Bas de cardonne:) is nog niet zo lang van de baan:D Ik ga 24 juni me 2e endurance rit rijde.. En ik wil dit jaar met hem gaan SGW crossen:) xx
wow wat tof man, zijn er toch een heleboel en ken bijna ze allemaal. mijne van de week eens in een trailer zetten om te zien hoe ze dat doet en dan inschrijven voor de kennismakingsklasse. dus wie hebben we hier allemaal: bas de cardonne casan laliesk star elmar's pirelli guasure(ken ik trouwens niet) agar's rachil star wfa benedict
Oh those blue eyes, All they ever did was tell a million lies
Mijn verzorgpaardje Odessa is ook een renarabier.Ze word recreatief gereden,ze is 14 jaar. Ze is gisteren naar het land gegaan maar heeft de laatste tijd op Duindigt gestaan,herstellen van een blessure.Vroeger stond ze ook op Duindigt dus ze stond in een vertrouwde omgeving,haar oude stalletje. Hoop heel erg na de zomerperiode weer door de buurt te kunnen hobbelen,komen we elkaar vast wel tegen! Mijn dochter is de bijrijdster van Enrico, van dezelfde eigenaresse,Enrico heeft niet op de baan gelopen. We zijn echt supertrotse bijrijdsters van die 2 kanjers!!
Alvaron heeft gekoerst van '91 tot '96. 1997 en '98 klasse 1 en twee klasse 2 wedstrijden met hem gereden en daarna door verhuizing, MKZ en vogelgriep uit de routine geraakt en nog een paar losse wedstrijdjes gereden. Uiteindelijk heb ik 'm 1,5 jaar geleden op 29 jarige leeftijd moeten laten inslapen.
Endurance: To Finish is To Win!
Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...
Kalim heeft niet zo lang gekoerst, ik geloof dat hij maar enkele wedstrijden gelopen heeft op 2 jaar tijd. Ik heb hem als 9-jarige gekocht en wij hebben endurance gereden en verder vooral recreatief. Helaas heb ik hem eind 2017 op 22-jarige leeftijd moeten laten inslapen vanwege medische problemen.
Iemand die slaapt, kan met goede argumenten wakker geschud worden. Iemand die doet alsof hij slaapt, kan zelfs met het beste argument ter wereld niet gewekt worden. ~Jonathan Safran Foer~
Hey leuk een topic over renarabieren die nu met ren pensioen zijn! Zie dat er al lang niet meer is gereageerd in dit topic. Ben ook wel benieuwd wie er allemaal een arabier hebben van de renbaan. En hoe het met ze gaat.
Hier gaat het goed, hij wordt deze maand alweer 24 jaar...maar dat weet hij zelf nog niet geloof ik want hij is nog steeds heel druk en galoppeerd heel graag...