Kent iemand de hengst JM Nawar?
Wie heeft er een zoon of dochter van hem en hoe zien die eruit?
Ik ben er heel benieuwd naar omdat ik hem binnenkort waarschijnlijk ga rijden...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AndiraStud schreef:Yep, ik ken hem, heeft ooit nog bij Paul Lamers in training gestaan (+/- 9 jaar geleden), onze merrie stond daar destijds ook in training vandaar.....
Ik herinner mij dat ze op show door de gangen moesten doordraven omdat de hengst anders niet meer onder controle te houden was.
Zijn voormalige eigenaresse reed met hem jumping als ik mij niet vergis (of ik moet echt wel fout zijn), ik herinner mij dat hij op een show of hengstenkeuring uit de ring gesprongen was die was afgezet met hindernissen.
een jaar of twee geleden heb ik hem ergens op een show in België gezien, in de stallen van Bluebell, ik dacht dan bij mezelf dat hij bij Eric eindelijk in goede handen was gevallen. Nu als ruin zal hij het gelukkigst van allemaal zijn denk ik.
Doe hem de groeten van mij, hij was één van de eerste hengsten waar ik eigenlijk als jonge meid mee in contact kwam ivm showgebeuren etc. zoiets blijft je altijd bij...![]()
groetjes Janna