Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het is moeilijk om met de informatie die je nu geeft wat aan te geven qua hengsten. Heb je een foto van je merrie?
(haar moeder was palomino, dus redelijke kans op palomino veulen). Anders had ik waarschijnlijk ook Bodo gekozen of Veenstra's Promise...
Zoals hierboven wordt gezegd erg ongecompliceerd, een brave hengst, fok je echt kinderpony's mee. Ben laatst bij Ben Harms geweest en hij heeft er momenteel, voor recreatief, een jongetje van 10 op rijden en dat gaat super!
Volgens mij fokken ze beide niet veel maat, hoewel ik weet dat Orchard d'Avranches zelf wel rond de 1.50 is. Dus de kans is er wel dat er wat maat in komt.
Misschien moet je eens mailen met Jakob Kolstein, www.jkstables.nl . creabea schreef:Ik heb wat fijne nakomelingen van Leun's Veld Lord gezien. Wat vinden jullie van deze hengst?
creabea schreef:Ik heb wat fijne nakomelingen van Leun's Veld Lord gezien. Wat vinden jullie van deze hengst?
creabea schreef:Hoi, bedankt voor jullie reacties. Alle info is welkom.
Ik had al vernomen dat Bodo dit jaar niet dekt.
Wat vinden jullie van Orchard D'avranche of Bjirmens Wytse als fokhengst?