ik ben op zoek naar een aantal veulens van mijn pony Molenhorn`s Mariska. ik ben er onlangs achter gekomen dat ze voor ze bij mij kwam 4 veulens heeft gehad en daar ben ik nu naar op zoek. gewoon om te kijken hoe ze het doen enzo.
het gaat om de volgende veulens.
Ald Feart`s Kilymongarno bruin
geboren 10 april 1993 Hengst of inmiddels ruin
V: Orachard d`avranches
VV:Vita Nova`s Golden Boris
Ald Feart`s Freddy Vos
Geboren 24 april 1995 hengst of inmiddels ruin
V:Speyksbosch Nando
VV:Oakley (c) bubbling Bobbety
Ald Feart`s Karina vos
geboren 16 mei 1996 merrie
V: Speyksbosch Nando
VV:Oakley (c) bubbling Bobbety
is op 20 juli 1996 op de keuring in stadskanaal geweest en behaalde daar een 1b premie
dan is er nog Ald feart`s bobby maar die heb ik gevonden. die loopt in belgie onder Elly rohart bij de junioren en mag internationaal met em gaan rijden. dus vandaar dat ik erg benieuwd ben of iemand 1 van bovenstaande veulens kent en iemand mischien foto`s ervan heeft.
ik weet inmiddels ook dat de fokker van de bovenstaande veulens R vd Vaart uit Surhuizem is.
toen Mariska bij ons kwam bleek ze drachtig en op 7 juni 1997 werd er een veulen geboren. de vader daarvan is helaas niet bekend maar gezien de geboorte datum van het laatste veulen karina mei 1996 en de geboorte datum van het veulen bij ons en wanneer ze bij ons op stal kwam okteober 1996 moet ze bijna wel gedekt zijn toen ze nog bij die man stond en weet hij misschien nog wel welke hengst.
ingewikkeld allemaal

alvast bedankt!