ALD FEART`S pony`s gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dmantoua

ALD FEART`S pony`s gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 19:56

hallo,

ik ben op zoek naar een aantal veulens van mijn pony Molenhorn`s Mariska. ik ben er onlangs achter gekomen dat ze voor ze bij mij kwam 4 veulens heeft gehad en daar ben ik nu naar op zoek. gewoon om te kijken hoe ze het doen enzo.
het gaat om de volgende veulens.

Ald Feart`s Kilymongarno bruin

geboren 10 april 1993 Hengst of inmiddels ruin
V: Orachard d`avranches
VV:Vita Nova`s Golden Boris

Ald Feart`s Freddy Vos

Geboren 24 april 1995 hengst of inmiddels ruin
V:Speyksbosch Nando
VV:Oakley (c) bubbling Bobbety

Ald Feart`s Karina vos

geboren 16 mei 1996 merrie
V: Speyksbosch Nando
VV:Oakley (c) bubbling Bobbety
is op 20 juli 1996 op de keuring in stadskanaal geweest en behaalde daar een 1b premie

dan is er nog Ald feart`s bobby maar die heb ik gevonden. die loopt in belgie onder Elly rohart bij de junioren en mag internationaal met em gaan rijden. dus vandaar dat ik erg benieuwd ben of iemand 1 van bovenstaande veulens kent en iemand mischien foto`s ervan heeft.

ik weet inmiddels ook dat de fokker van de bovenstaande veulens R vd Vaart uit Surhuizem is.
toen Mariska bij ons kwam bleek ze drachtig en op 7 juni 1997 werd er een veulen geboren. de vader daarvan is helaas niet bekend maar gezien de geboorte datum van het laatste veulen karina mei 1996 en de geboorte datum van het veulen bij ons en wanneer ze bij ons op stal kwam okteober 1996 moet ze bijna wel gedekt zijn toen ze nog bij die man stond en weet hij misschien nog wel welke hengst.

ingewikkeld allemaal Knipoog maar misschien dat iemand 1 van de ponys kent. als dat zo is zou ik het erg leuk vinden als je me wat laat weten!
alvast bedankt!

LadyF

Re: ALD FEART`S pony`s gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 23:04

Als je zoekt onder ald fearts op bokt kom je er al een aantal tegen, helaas niet diegene die jij zoekt maar misschien wel familie?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 23:26

Ik ken enkel Al fearts bobby, maar die heb je dus al gevonden. staat te koop trouwens dacht ik.

dmantoua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 17:19

ik ben er inderdaad al heel wat tegen gekomen op bokt. sommige zijn inderdaad familie.
bobby staat inderdaad te koop. ik heb foto`s van hem en hij lijkt nog op die gekke pony van mij ook! daarom ben ik zo benieuwd naar de andere veulens. en dat veulen waar de vader niet bekend van is doet het ook erg goed in de sport en ik dacht als er nou nog 2 zijn die Z+ winst zijn kan ik als die andere ook ooit Z word (is nu M) misschien het prestatie predikaat aanvragen.

claudialaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 16:23

ooooh, ik kan nog wel eens een veulen van haar hebben :D!!
ze heet Molenhorns Laska, en haar moeder heet inderdaad Molenhorns mariska !
ik weet alleen niet uit mijn hoofd welke datum ze is geboren,
maar volgens mij in juni 1996 .

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 16:26

Ik heb niet een Ald Fearts die jij zoekt, maar wel een andere gehad. Met ook als vader Speyksbosh Nando, moeder was helaas een andere. Maar wel dezelfde fokker. :j
Als je nog wat meer wilt weten zeg je het maar.

Edit:

Foto: http://img280.imageshack.us/img280/2849 ... eingl9.jpg
Misschien lijkt ze op 1 van de pony's die jij zoekt.

Heb hier ook nog informatie van de hengst en haar stamboom ligt hier ook nog wel als je die helemaal wilt weten.

dmantoua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 16:31

:D
Laska is van 10 juni als ik het goed heb ;-) die is bij ons geboren :) vader onbekend omdat haar moeder, mijn merrie dus na een tijdje drachtig bleek, maar omdat ze van handelaar naar handelaar was gegaan wist niemand van welke hengst...

Hoe gaat het nu met Laska? Heeft het goed naar haar zin in de bossen begreep ik? ;-)

Is ze niet meer van Mireille?

Bedankt voor je reactie, leuk!

claudialaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:17

oh wat leuk :D! toevallig dat ik net dit heb gevonden zeg. :)
het gaat super goed met Laska,
in de bossen crossen vindt ze echt helemaal geweldig ja!
Nee, ze is nu van mij. Vanaf 1 maart als ik het nog goed heb.
het is een schatje (L)!
heb je dan misschien ook nog foto's van haar als veulen en daarna ofzo? :$ dat zou ik echt heel leuk vinden! of van haar moeder!

liefs !

claudialaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:17

oh sorry, dat geld tekentje ging per ongeluk. xd

ritahaarman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:33

Wij hebben een ald fearts Marcel een 12-jarige E-pony, M dressuur en B springen, Is nu te koop wegens overgang naar de paarden.