Welsh pony site, wat verbeteren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heike
Mede-oprichtster

Welsh pony site, wat verbeteren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 11:18

Ik heb een welsh pony site. Met daarop informatie en dergelijke. Nu vraag ik me af wat mensen nog meer graag willen zien. En of de site nu overzichtelijk genoeg is. Ik zou nog graag meer verhalen van gebruikers erop willen. En het liefst verslagen van mensen die naar een evenement zijn geweest. Maar dat heb ik niet zelf in de hand. Wat mis je nog op mijn site? Wat vind je niet goed. En natuurlijk wat vind je wel goed.

De database wordt heel binnenkort veranderd. Geheel vernieuwd zodat je makkelijk de afstamming kan gaan opzoeken. Laat even wat weten. het gaat om www.welshpony.nl

Westernfreak

Re: Welsh pony site, wat verbeteren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 23:54

Hoi Heike, ik kom er regelmatig en vind het een leuke site.
Ik denk dat er maar 1 ding mist. Meer bezoekers inderdaad (die hun verhaal willen schrijven)!
Ik wil je graag helpen met artikelen schrijven. Ben al bezig (in mijn hoofd in elk geval) om een artikel te schrijven over de keuringsconditie van de welsh pony's.
Wil ook wel proberen e.e.a. uit te pluizen over afstammingen van bepaalde welsh (mountain) pony's. Een artikel over Boreas Ubbo bijvoorbeeld kan ik ook makkelijk schrijven (denk makkelijker dan andere mensen Knipoog) of over welsh mountain pony's in de mensport. Lachen Wellicht in samenwerking met Lageveld.
Ook over de algemene verzorging, maar daarover heb je al e.e.a. op de site staan.

Geef maar een gil als dit soort dingen welkom zijn!

Groetjes,

Mirjam

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 00:56

jaa dat soort dingen zijn dus heel erg welkom. (Heel, heel heel erg welkom zelfs) De database begint vorm te krijgen. Daar kun je dus de stamboom van ponies zien. En ook klikken op de ouders om zo verder te kijken. met foto's en info. Ook kunnen mensen een nakomeling opgeven en hun sport gegevens. Altijd leuk nietwaar? Maar daar heb ik bijv ook hulp bij nodig. Met deze site is het makkelijk om een extra admin toe te voegen. Dus wie intresse heeft (en verstand van welsh ponies) Dan wordt het misschien ook intresanter voor eigenaren van hengsten en fokmerries iets over hun pony te schrijven. Als de database er is, wil ik fokkers aanschrijven om hun pony gratis aan te melden. Stamboekhengst of basisboekhengst. WPCS of WPCV. Ik denk dat dat 'mijn' kracht is. Objectief

Pony van de maand is nieuw. (Met prijsje) En ik denk erover om een sectie uitslagen te maken. En het nieuwe fotoalbum begint vorm te krijgen.

Ik wil echt een site maken voor de gebruikers. Niet zozeer voor fokkers. Maar hun hulp heb ik natuurlijk wel nodig. Er is zoveel kennis. Dat wil ik graag verzamelen en delen.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:46

Goed, dan ga ik maar eens aan het schrijven!
Wil best met e.e.a. helpen en kan daarbij ook hulp krijgen van lageveld. Samen zijn we erg veelzijdig op het gebied van de welsh pony, dus als je interesse hebt...
Juist voor gebruikers is ook de afstamming interessant denk ik Ja

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 15:58

Ja heel zeker. Vandaar dat ik graag de databse afheb. Dat is mijn eerste prioriteit. Dan een goed fotoalbum. En dan....en dan...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 01:23

De site is er even uit. Ik werd aangevallen door een of andere worm die het op mijn site gemund heeft. Dit wordt in orde gemaakt. Maar vandaar dat de site nu even 'weg' is.