Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
spettertjuh schreef:sorry foutje wil hier niet op reageren
. 
Royaltjuh schreef:Tsja wat is in de groei... Bedoel je daarmee een jonge pony van een jaar of 3? Neuh, dan zou ik er niet direct voor kiezen.
Maar over het algemeen kan 60kg op een correct gebouwde (dus geen iele, smalle) welsh A best hoor, wat zou ik anders een dierenbeul zijn. Ik rij al jaren op A welshen, ook toerritten van 30+ km. En zonder problemen. Ik beleer ze ook, dus ook de ongetrainde pony's hebben geen moeite met mijn gewicht (tussen de 55 en de 60 kg). Een ruiter van 40 kilo die tegenwerkt tijdens het rijden is misschien wel zwaarder dan een netjes zittende en bewegende ruiter van 60 kilo. Probeer het eens uit, geeft je pony aan dat ie het niets vind dan merk je dat snel genoeg.
Als 'bewijs', al heb ik eig weinig zin mensen iets te moeten bewijzen...
http://img450.imageshack.us/img450/7499/rijden37zw.jpg
spettertjuh schreef:Oke Sandra dan reageer ik wel op je