Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) LoveLeandro schreef:wat is dat voor iets? is het erg leuk? want ik woon erg dichtbij, misschien wel leuk om te kijken.
(zelf heb ik een ruin, dus meedoen kan niet)
Royaltjuh schreef:LoveLeandro schreef:wat is dat voor iets? is het erg leuk? want ik woon erg dichtbij, misschien wel leuk om te kijken.
(zelf heb ik een ruin, dus meedoen kan niet)
Tis alleen voor de sectie A, weet niet of je die hebt?
*geintje, zou wel leuk zijn als die rubriek er weer was* klaasjuhhh schreef:Ik hoop dat wij ook gaan, kan ik weer de bestgaande voorbrenger prijs in eigendom nemen*geintje, zou wel leuk zijn als die rubriek er weer was*
klaasjuhhh schreef:Op de foto kan nooit kwaad! Haha
@ Jody: Of met de auto
Word het wat goedkoper... ohwneej, kan toch gratis met het treintje 
LadyF schreef:Ik ben er zowiezo wel.
Kan iemand vertellen waar het precies is?
LadyF schreef:Oh ja ik weet het wel, daar ben ik wel eens geweest. Bedankt.
Maar ik wou eigenlijk gaan om mensen van bokt op de foto te zetten met hun pony.
Wie gaat er dan wél met pony?
En Jody mij ken je inderdaad hihi. Ik wacht even dit antwoord af en anders ga ik denk ik ook niet..
stalshamrock schreef:LadyF schreef:Oh ja ik weet het wel, daar ben ik wel eens geweest. Bedankt.
Maar ik wou eigenlijk gaan om mensen van bokt op de foto te zetten met hun pony.
Wie gaat er dan wél met pony?
En Jody mij ken je inderdaad hihi. Ik wacht even dit antwoord af en anders ga ik denk ik ook niet..
yorick heeft een pony bij en ik heb er een paar bij dus kunt in ieder geval fotos maken als je wil. haha