dit is mijn welsh cob, wat vinden jullie van haar? het is een merrie van 5 jaar oud, ze heet Barbie Girl
gekke naam hè?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gekke naam hè?
:P

ik vind het denk ik ook wel egt een barbie paardje
ik heb zelf ook zo'n TUT pony
thnx, tja... ze is niet errug fotogeniek, ze wil zooo graag mooi op de foto dat ie lelijk wordt

love_para schreef:heey
dat is niet jou paard dat is het paard van sharon en ik weet niet of je het weet maar dat beest heet beauty en niet barbie girl!!! en als jullie het niet geloven kom dan maar eens naar stal vermeer .. dat iemand zo zielig om zoiets te doen zeg want ze staat gewoon op stal vermeer!!! maar als je zo zielig bent joh!!! om over iemands anders der paard zo iets te gaan zeggu ZIELIG!!!!!! dus geloof het niet mensen het is het paard van sharon en niet van dat andere mens!!!!!!!

sharon rijdt haar iedere dag bij stal vermeer en ik rijd haar nu omdat ze een gebroken teen heeft dus jij moet ophouden, want het is niet jou pony! net als wat paralover net al zei het is gewoon onzin om een grapje daarover te make punt uit!!!! laat sharon en BEAUTY met rust oke
Kijk ook maar in haar profiel (beauty_fan) dezelfde pony, hoofdstel enzo. Hopelijk krijg ik snel reactie (anjo4ever ook)

ze belde Anjo4ever vanmiddag al. Ze heeft de topicstarter al een pm gestuurd!