hoi allemaal. ik heb de vraag al eens vaker gesteld, maar waar kan dat beter dan in een welsh topic?? hebben jullie afstammelingen van silvertop's ricco of tiffany?? het zijn de ouders van mijn paard en ik ben op zoek naar familie van haar!!
die van mij is ook familie van Silvertops Ricco, maar ook niet zo dichtbij.. de vader van zn moeder is Anjershof Rocky. foto's staan in mn profiel en onderschrift.
kheb op een jonge Silvertop's Rico gereden (Oosting Falko), C-pony. Liep met eigenaresse toen M dressuur en M springen. Ik had m alleen mee op kamp in Ermelo (KNHS). Hij is nu met een andere amazone weer M springen en volgensmij L2 dressuur. Kan nu even niet een foto vinden dat is wel jammer!! xxx
Ik heb de moeder van Ricco nog wel eens in de wei zien lopen (in 1984): Ze was een mooie merrie en toen dus eigendom van meneer Swinkels in Sint Anthonis. Meneer Swinkels is helaas al overleden. Overigens had Ricco nog een volle broer, Lord Peter genaamd, die ook in veel stambomenvan goede NWR ponies voorkomt.