Op zoek naar m'n oude welsh Keulse Hoeve's Eva

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kajadamen

Op zoek naar m'n oude welsh Keulse Hoeve's Eva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 20:40

Hi Jongens,

Ik ben heel lang niet meer op bokt geweest, dus mijn excuses als dit niet in het juiste forum staat..

Ik heb heel erg zitten twijfelen hierover, maar ik dacht ik probeer het gewoon!

De titel zegt het al, ik ben op zoek naar mijn oude pony.
Het is een welsh D pony, donkerbruin met een witte bles.
Haar stamboom naam is Keulse Hoeve's Eva en ik heb haar ook onder deze naam op de wedstrijden uitgebracht.

Ik heb met haar gereden in het L2 dressuur en B of L springen en ze was 5 of 6 jaar toen ik haar moest verkopen.

Het is nu ongeveer (gokje) 5 jaar geleden dat ze weg moest. Ik heb hier nog steeds af en toe heel erg moeite mee en ik mis haar echt heel erg. Ik heb in die tijd het nooit echt aangekund om haar op te zoeken en het is ook helaas niet mijn beslissing geweest om haar te verkopen.

5 jaar later durf ik het aan en ben ik echt nog steeds na al die jaren het me af te vragen, benieuwd hoe het met haar is. Ik hoop door dit bericht iemand te vinden die haar kent en weet met wie ik eventueel contact kan zoeken.

Wat ik van haar weet wat er is gebeurt is dat ze terug is gekocht naar de man van via wie ik haar heb gevonden. (Hij zocht alle paarden voor ons op stal als we op zoek waren naar een nieuw paard). Hij was vanaf het begin gek op der en wilde der meteen hebben toen hij hoorde dat ze te koop stond. Deze man is een handelaar en woonde geloof ik in Bunschoten (maar ik twijfel hier heel erg over, volgens mij was dit het niet).

Twee weken nadat ze bij mij weg was, wilde ik met me vader teruggaan om haar terug te kopen, maar dit was helaas te laat. Dit maakt het hele verhaal voor mij nog een stukje erger.. Mij is toen verteld dat ze is verkocht aan een meisje in Noord-Holland, maar waar precies weet ik niet.

Als iemand haar kent, ik wil heel graag foto's zien en weten hoe het met haar gaat! Het was een pony met ongelofelijk veel potentie, maar ik kan helaas geen wedstrijdresultaten op internet vinden over haar.

Misschien vinden jullie het wel heel dom van mij en veel te laat, maar ik hoop echt heel erg dat ik haar kan vinden.

Bedankt!

BigOne

Re: Op zoek naar m'n oude welsh Keulse Hoeve's Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:06

Ben jij deze persoon: coooockie want dan heb je in je oude berichten nog een foto staan en dan kan toch gerichter gezocht worden. In 2009 was ze nog van jou maar er is op het net niets over haar te vinden.

kajadamen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 21:55

bigone schreef:
Ben jij deze persoon: coooockie want dan heb je in je oude berichten nog een foto staan en dan kan toch gerichter gezocht worden. In 2009 was ze nog van jou maar er is op het net niets over haar te vinden.

Ja klopt! weet mn gegevens niet meer. Ik heb inderdaad foto's maar wist niet of dat toegestaan was (weet niet waarom)