Genaamd
Egoes Lili Lon
vader: Cefnhendre Cymro 523444
Moeder: 127068 Egoes Cati Ann.
Schimmel
Deze merrie is vanuit Engeland geïmporteerd door stal Ijselvliet, deze stal wil ik aankomende week nog bellen of mailen.
Wil graag weten wat er in de jaren is gebeurd dat ze hier in Nederland is. Helaas is Google in dit geval niet mijn best friend. Informatie van voor de import is er wel te vinden, maar na de import niets.
Ik kan aan Lili's uier zien dat ze een veulen heeft gehad, graag zou ik willen weten waar dit veulen is en hoe die heet.
Helaas is de merrie in niet zo goede toestand bij mij gekomen.
Wormen, te mager en geen spieren. Slecht bekapt en had waarschijnlijk in al die jaren geen tandarts gezien, met het gevolg flinke haken aan de kiezen en twee wolfskiesjes.
Door de pijn in de mond is ze volledig op slot geslagen in de rug en ging staken.
Dit zijn we nu allemaal aan het oplossen, ze is nu ontwormt, vitamine spuit gehad. Ze is bekapt en staat weer redelijk op haar voetjes.
Tandarts geweest en ze staat nu onder behandeling van een fysiotherapeut. Ondertussen is ze ook weer in gewicht goed aangekomen, mag nog zeker wat bij, maar we komen er wel.

Dit zijn foto's van Lili toen ze net een dag op stal stond.

Dit zijn foto's van Lili als veulen.