Komend jaar wil ik met mijn 6 jarige Welsh merrie mee doen aan de merrie keuring. Heb uit de website van het NWPCS begrepen dat je je via de regionale keuring moet selecteren voor de centrale merriekeuring.
Heb samen met papa al gekeken naar keuringsdata, zijn alleen nog een paar dingen onduidelijk, hopelijk dat iemand mij hiermee kan helpen:
Moet je lid zijn van het NWPCS en moet je pony op je naam staan, zo ja, hoe kan ik er achter komen of dit al wel of niet het geval is? Is het toegestaan om met een normaal hoofdstel voor te brengen, zo ja, moeten daar dan riempjes af? Moeten de voorbrenger(s) geheel in het wit? (schoenen broek shirt)
Hopelijk kan iemand mij verder helpen!
LinSa
Geplaatst: 25-03-14 14:43
Op het papier van je merrie staat de eigenaar. Als jij je merrie nooit over hebt laten schrijven, staat ze hoogstwaarschijnlijk niet op jouw naam!
Ze moet wel op jouw naam staan. Volgens mij kun je dat nu nog voor een gereduceerd tarief doen. Wat voor Welsh heb je? NWR's/partbreds worden wel vaker met gewoon hoofdstel voorgebracht. Voorbrengers moeten in het wit bij het NWPCS ja.