Welsh shows/keuringen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miisshOrse

Welsh shows/keuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 09:45

Hallo allemaal,

Sinds afgelopen zomer heb ik twee prachtige Welsh hengstjes aangeschaft. In oktober zullen zij beide op stal staan. Nu begreep ik van de fokker dat je met een hengstje pas naar de keuring kunt als ze 3 jaar zijn. Maar toch zie ik mensen op het forum die shows willen doen/doen met jongere pony's. Is het dus mogelijk om shows te doen met jongere pony's of heb ik dit verkeerd begrepen? En hoe steken deze shows in elkaar?

Alvast bedankt!

uryanne

Re: Welsh shows/keuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 10:28

Wpcv.nl

moor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 15:27

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 11:33

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Je kunt idd wel met je hengstjes eerder aan keuringen meedoen. Wel is het aan te raden om dan even vooraf te kijken hoe een jaarling eruit moet komen te zien bv. In april is er steeds een Youngstock show in Houten van het wpcv, en in december gok ik is er nog een wintershow.

Zwoezie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:31

Je kan zeker meedoen met je hengstjes hoor :-) ( denk wel dat er niet veel met hengsten meedoen? Had ik verstaan), zelf wil ik ook met mijn hengstje gaan meedoen, 't is mijn eerste Welsh, dus dat wordt ook even inlezen hoor ! :-)
Maar ga eerst eens gewoon kijken naar shows en keuringen, daar leer je veel van! 7 september in Houten en hier in Belgie op 14 september is er ook nog eentje ( Wiekenvorst, Heist - op - den - Berg), daar ga ik ook kijken denk ik :-)

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:08

Ik weet dat ik iets laat reageer, maar ook op de zomerkeuringen van het NWPCS ben je gewoon welkom met een jaarling of tweejarige hengst.