Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pien26 schreef:Ik snap echt niets van bokt en weet niet watON is en wat F-AM is. Ik was zo blij met mijn eerste berichtje
Hij is verplaatst van Overig Nieuws (waar je hem hebt geplaatst en niet thuis hoort) nar Fokkerij en Afstamming Algemeen.pien26 schreef:Ik snap echt niets van bokt en weet niet watON is en wat F-AM is. Ik was zo blij met mijn eerste berichtje

stalmiracle schreef:de mooiste maat voor een nwr is de d maat. daarnaast zien ze niet graag onbespierde paarden. je moet een 3 jarige toch wel 4 tot 6 weken voor de keuring trainen, dus longeren.
het liefst met bijzet.
daarnaast is beweging erg belangrijk!
kwa voer ... ligt aan haar karakter.
is ze sloom of showt ze graag.
is ze best rustig, dan kan je haver voeren of muesli mix enz.
voor het sportpredikaat moet je het daar ook even vragen en kwa keuring ... dat kost maar 7 euro, dus ik zou niet op die 7 euro kijken en allemaal kenners gaan uitnodigen om je pony te keuren. waarschijnlijk weet jij zelf heel goed hoe ze beweegt en kwa maat enzo is het maar net wat de jury ervan vind. tuurlijk is het bij de verkoop heel fijn als je pony een predikaat heeft. verder train jij haar onder het zadel dus echt meer dan dat kan je niet doen. hoe oud is ze?
een 1e premie is ook al leuk hoor