Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
996981 schreef:Ik heb een nakomeling gehad. Super fijn dier! Kon heel fijn bewegen en sprong alles waar je hem voor zette. Pony was een volle broer van Kanjer Thore. Als je King Tasso intypt op Google moet je wel wat vinden. Helaas hebben we hem veel te vroeg moeten laten inslapen. Pony was zijn gewicht in goud waard. 100% betrouwbaar en superbraaf met kinderen. Daarnaast ook nog eens een knappe verschijning. Pony is twee keer Z dressuur geweest en had de punten voor het M springen.
Shona schreef:996981 schreef:Ik heb een nakomeling gehad. Super fijn dier! Kon heel fijn bewegen en sprong alles waar je hem voor zette. Pony was een volle broer van Kanjer Thore. Als je King Tasso intypt op Google moet je wel wat vinden. Helaas hebben we hem veel te vroeg moeten laten inslapen. Pony was zijn gewicht in goud waard. 100% betrouwbaar en superbraaf met kinderen. Daarnaast ook nog eens een knappe verschijning. Pony is twee keer Z dressuur geweest en had de punten voor het M springen.
Wat leuk! Helaas heeft mijn pony tot nu toe niet echt super gangen maar ze is dan ook jaren als fokmerrie gebruikt en daarna nooit meer echt aan het werk gezet. Ik heb wel gehoord van een vroegere eigenaar dat ze springen en crossen heel erg leuk vind.
Wat jammer dat je hem hebt moeten in laten slapen. Wat was hiervan de reden, als ik vragen mag? En heb je misschien een foto?