Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Herman97 schreef:Ooh wauw, die laatste is erg mooi. Dat is tot nu toe 1 van onze favorieten. Ik zoek nog een foto van een hoofd van een pony. Hoeft niet perse een Welsh te zijn hoor. Als hij/zij maar knap is en de foto scherp.
Ik vind een foto van een gehele pony in volle galop of mooie draf mooi en daar dan bij een foto van zijn/haar front. Liefst niet recht van voren maar van op zij met een stuk hals. Ze komen toch echt wel in redelijk grote afmetingen op canvas aan de muur.
Wat een eisen he ..... tot nu toe vinden we de foto's allemaal er leuk en kunnen we haast geen keuze maken.
Ik zou zo zeggen kom maar op met nog meer foto's en maak het ons maar moeilijk. Laura vind echt witte pony's niet zo mooi maar een bruine of vos met veel aftekeningen weer wel. Ook een maanoog is geen probleem.
Ik wacht af .....
lady_lover16 schreef:Herman97 schreef:Ooh wauw, die laatste is erg mooi. Dat is tot nu toe 1 van onze favorieten. Ik zoek nog een foto van een hoofd van een pony. Hoeft niet perse een Welsh te zijn hoor. Als hij/zij maar knap is en de foto scherp.
Ik vind een foto van een gehele pony in volle galop of mooie draf mooi en daar dan bij een foto van zijn/haar front. Liefst niet recht van voren maar van op zij met een stuk hals. Ze komen toch echt wel in redelijk grote afmetingen op canvas aan de muur.
Wat een eisen he ..... tot nu toe vinden we de foto's allemaal er leuk en kunnen we haast geen keuze maken.
Ik zou zo zeggen kom maar op met nog meer foto's en maak het ons maar moeilijk. Laura vind echt witte pony's niet zo mooi maar een bruine of vos met veel aftekeningen weer wel. Ook een maanoog is geen probleem.
Ik wacht af .....
ik heb van baco ook nog wel volle galop en draf en hoofd foto`s maar wil graag eerst weten wat je van me valkbontje vindt ?
Zo duidelijk genoeg