Leasemerries?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sherif

Leasemerries?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 19:58

Zijn er bekende fokkerijen/Stoeterijen in Europa waar je een NWR merrie kan leasen(voorkeur met potentie voor de Int sport?) Doelend op het fokken van en eigen veulen?

Zelf ben ik niet zo thuis binnen de Welsh wereld,mijn hart ligt bij de Arabisch Volbloeden ;) , maar dit ras heeft me wel altijd geboeid(reed vroeger Welsh ponnies en heb een Welsh-hengstje gehad(Tongelere Mervin heette hij, hem kreeg ik toen ik 13 jaar was).
Momenteel hebben wij naast onze 2 Arabisch Volbloed hengsten ook de Welsh hengst Speyksbosch Nando in bezit. Hij is 22 jaar en nog steeds hengst, hij heeft ons hartje veroverd door zijn beminnelijke zachtaardige karakter en tis net een trouw hondje die je overal volgt.
Omdat Nando niet zo jong meer is maar wel een bewezen vererver is, zou het ons natuurlijk zo mooi lijken om nog een enkele x een veulen met hem te fokken.

Rivendell

Re: Leasemerries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 20:57

Heb je geen arabische merries? Ik weet dat er regelmatig arabische lease merries aangeboden worden. Met jouw hengst kan het veulen nog steeds als NWR of Partbred geregistreerd worden.