Bedankt voor je reactie.
Het papier is zogezegd "zoekgeraakt" volgens de oude eigenaren. Eerst was er een papier, daarna niet en daarna bedoelden ze het paspoort ermee. In het paspoort staat iig een welsh afstamming, alles volledig welsh. Het paspoort is echter weer afgegeven door het fjordenpaardenstamboek. Hier heb ik over opgebeld, en dit was voor de fokker destijds goedkoper dan bij het NWPCS. Dus hoe dat werkelijk zit? Ik zal inderdaad nog bellen mbt de deelname.
Mijn welsh is verder een mooie rastypische robuuste welsh cob. Ik weet niet wat je bedoeld me t showconditie? Hij is zeer zeker niet afgetraind, ik zie hem liever wat mooi stevig (niet te dik!) maar wel mooi gevormd. Het is niet de bedoeling voor onder het zadel, maar aan de hand. Het wordt voor hem de eerste keer op vreemd terrein, dus ik wil eerst eens zien hoe hij het doet.
Hoe bereid ik volgens jou de keuring aan de hand het beste voor? Waar haal ik de materialen ervoor en zijn er bepaalde volgordes en voorschriften voor de keuring? Op het entingsgedeelte na? Mag hij zn ijzers aanhouden? De manen en staart moeten los zijn, dat soort dingen?