Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FrieseMenner schreef:Had niet verwacht dat er zulke zinnige berichten kwamen; Bedankt! Ik zal zo even hier op bokt een adv. plaatsen dan is ook meteen duidelijk wat ik zoek en misschien weet een van jullie toevallig zo'n span.
lv_sws schreef:FrieseMenner schreef:Had niet verwacht dat er zulke zinnige berichten kwamen; Bedankt! Ik zal zo even hier op bokt een adv. plaatsen dan is ook meteen duidelijk wat ik zoek en misschien weet een van jullie toevallig zo'n span.
Er staat bij Harold Zoet nog een tweespan palomino Welsh A's te koop:
http://ysselvliedt.com/nl_NL/verkoop/se ... ion-a.html
Is ook leuk !
xxBentexx schreef:Een vriendin van mij heeft een opa die ook met Welshen ment. Zij rijd er ook op, omdat als je een 2 of 4 span hebt loopt een pony meestal aan 1 kant en kunnen ze dus op de andere hand moeilijk/stijf zijn. Dat is wat zij mij heeft verteld.
Maar ik denk dat je beter een lijstje voor jezelf kan maken en daardan de eigenschappen in zet die je wil dat je pony's hebben en dan kijken of je voor a/b of cob kiest. Ik vind zelf cob meer opvallen.
Je moet natuurlijk ook kijken of het klikt met de pony's en je zou eens kunnen vragen aan mensen of je met hun pony's een keer mag wennen en dan kijken of je voor het kleine of toch grote type kiest.
Succes !