Ik heb sinds kort een welsh pony uit 2006, ik hoop dat ik nog mee kan doen, heb hier geen ervaring mee..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik gok M1 en L2 ARhythmical schreef:Even opletten de data die genoemd zijn door Cillussion zijn van 2011 !!!
De afgelopen editie dus...
Maar voor dit jaar zal het wel ongeveer hetzelfde zijn.
Selectie rijden en dan geplaatst worden voor de finale in Kootwijk medio augustus,
Je hebt dus nog alle tijd om je op te geven.
Mijn dochters zullen ook wel meedoen, oa met de palomino die we op de veiling gekocht hebben .
Hij is gecastreerd en het gaat goed, januari gaan we hem starten.
Balen dus; ware het niet dat mijn dochter wel de dressuur en all round had gewonnen! Voor de familiedag moet je wel lid zijn van het stamboek volgens mij, startkaart geloof ik niet nodig. 

Fleurrr_ schreef:Wie gaat er mee doen aan de welsh cup 2012?
Ik heb sinds kort een welsh pony uit 2006, ik hoop dat ik nog mee kan doen, heb hier geen ervaring mee..
BBtje schreef:Fleurrr_ schreef:Wie gaat er mee doen aan de welsh cup 2012?
Als je mee wilt doen aan de voorrondes voor de Welshcup moet je alleen een startpas hebben, want de wedstrijden tellen mee voor de winstpuntenregistratie. Je hoeft om deel te nemen aan de selectiewedstrijden geen lid te zijn van het NWPCS. Als je goed rijdt op de selectie en mee mag doen aan de finale van de Welshcup in Kootwijk moet je wel degelijk lid zijn of worden van het NWPCS. Let op, dit staat nergens duidelijk vermeld maar kost je wel €76,- + €2,50 + €9,- = €87,50 + dan nog het startgeld in Kootwijk. Erg duur, als het je alleen maar te doen is aan de finale mee te doen.
BBtje schreef:Fleurrr_ schreef:Wie gaat er mee doen aan de welsh cup 2012?
Als je mee wilt doen aan de voorrondes voor de Welshcup moet je alleen een startpas hebben, want de wedstrijden tellen mee voor de winstpuntenregistratie. Je hoeft om deel te nemen aan de selectiewedstrijden geen lid te zijn van het NWPCS. Als je goed rijdt op de selectie en mee mag doen aan de finale van de Welshcup in Kootwijk moet je wel degelijk lid zijn of worden van het NWPCS. Let op, dit staat nergens duidelijk vermeld maar kost je wel €76,- + €2,50 + €9,- = €87,50 + dan nog het startgeld in Kootwijk. Erg duur, als het je alleen maar te doen is aan de finale mee te doen.