camilla1998 schreef:Annash,
Weet jij ook hoe zijn nakomenlingen waren?
kwa karater en de bewegingen?
In beweging zijn ze goed. Meer dan voldoende in ieder geval. Karakter, mijn schatje is voor de duvel niet bang, heeft behoorlijk wat temperament/karakter. Het is echt een uitgesproken karakter/persoonlijkheid maar doodeerlijk. Hij is een behoorlijk heethoofd maar wordt niet gemeen. Wel is hij erg gevoelig en wat ik van hem hoor op de manege waar hij staat is hij behoorlijk eenkennig. Hij heeft echt "zijn" mensen en die kunnen alles met hem maar de kids op de manege zijn niet happig op hem omdat hij op hen zuur doet. De mensen die meer met hem om gaan, prijzen hem de hemel in om zijn gedrag.
Dus hij moet echt effe weten wie je bent en dan is het goed.
Bij het rijden is hij niet snel onder de indruk van dingen, op stal heeft ie wel zijn rust nodig. Veel drukte in stal wordt ie erg nerveus van al is dat wel gebeterd.
Maar als hij dan hooi krijgt of je gaat effe bij hem komt ie gewoon lekker bij je staan kroelen en vergeet ie de drukte. Erg aanhankelijk dier is het ook. Kroelen, knuffelen. Heel erg nieuwsgierig.
Ik heb bij het zadelen of als zo bij hem sta eigenlijk altijd zijn hoofd op mijn schouder of tegen mijn arm aan liggen
Dus echt een enorme knuffelkont!
Recente foto's kan je wel in mijn berichten vinden: Zoeken op Royal Samber