Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Grootte van de pony zorgde voor twijfel. Maar zijn bewegingen zijn ZO goed dat de grootte daar eigenlijk niet meer tegen opweegt. Het beeld met mij ziet er gewoon netjes uit, en ik groei echt niet meer. Kleurtje heeft ze ook wel mee: palomino.
randie schreef:Nee ik dacht zelf ook van niet, maar wat raad van bokt is altijd welkom natuurlijk. Grootte van de pony zorgde voor twijfel. Maar zijn bewegingen zijn ZO goed dat de grootte daar eigenlijk niet meer tegen opweegt. Het beeld met mij ziet er gewoon netjes uit, en ik groei echt niet meer. Kleurtje heeft ze ook wel mee: palomino.
@Willie Wortel is dan ook wel heeeel erg gaaf

Wel moet je het treffen met de jury, hoewel ze er niet over mogen vallen zijn er altijd juryleden die een pony niet kunnen waarderen tussen de paarden. Dus zul je wel harder je best moeten doen.
Ik start met een 6 jarige valk NWR merrie van 1.51 cm succesvol M1 tussen de paarden en in de tussentijd heeft ze ook nog 2 veulens gehad
Ik ben zelf 1.63 cm, dus een pony staat gewoon veel mooier, en ik heb soms echt smillies op mijn coupon van de jury, met de opmerking "mooie combinatie"
Deze is echt grote E-er 1.54-1.55 en ik ben zelf smal en maar 1.62 groot.