Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LdJ schreef:Wij met 2 of 3 tuigpony's. Hopen op droog weer!
JoyCiej007 schreef:Melanie5 schreef:Ik had willen gaan, maar ik vertrek morgen ochtend naar Wales.
Is óók errug leuk toch?
patrick76 schreef:keuring begint om half negen. Wordt in 2 ringen gekeurd. In de ene de A, C & D. De andere ring B en WPBR. Circa 13 uur begint het middagprogramma met de gebruiksrubrieken, jonge voorbrengers en de kampioenschappen. Circa 125 catalogusnummers al komen er nog een aantal bijschrijvingen bij volgens mij.
JoyCiej007 schreef:patrick76 schreef:keuring begint om half negen. Wordt in 2 ringen gekeurd. In de ene de A, C & D. De andere ring B en WPBR. Circa 13 uur begint het middagprogramma met de gebruiksrubrieken, jonge voorbrengers en de kampioenschappen. Circa 125 catalogusnummers al komen er nog een aantal bijschrijvingen bij volgens mij.
Dank Patrick, daar kan ik wat meer mee! A sectie wordt als eerste gekeurd dan? Die wil ik nl. uiteraard zowiezo zien, maar dat zou betekenen dat als ik bijv. om 11 uur zou komen, dat dat dan al afgelopen is?
patrick76 schreef:ligt eraan of je van het type pony's houdt dat op de stoeterijen wordt gefokt waar Melanie gaat kijken. Wellicht dat haar pony's nu ook leuk hadden mee gedraait op de Dragonshow.