wanneer is de merriekeuring

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zosja24

wanneer is de merriekeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 12:33

ik wilde me merrie voor de keuring brengen
graag zou ik willen weten waarneer die keuring is of iemand ook vanplan is om daar heen te gaat
het gaat om mijn merrie die is 3 en heeft geen nakomelingen nog nooit keuring gelopen
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 29-03-11 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Typfout uit titel gehaald.

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 12:41

rienne

Re: wanneer is de merriekeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 17:30

Heeft je merrie stamboekpapieren? (een groen papier waar de afstamming op staat) Zo ja dan staat ze waarschijnlijk nog geregistreerd in het veulenboek. Op de site www.nwpcs.nl vind je alle informatie daar over.

En het ligt eraan waar je naar toe wilt, maar meestal zijn op alle keuringen wel mensen van Bokt aanwezig

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 09:41

alles staat in het paspoort het is niet groen ze heeft een stamoom

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:18

Is ze dan ingeschreven bij een ander stamboek? Want wij hebben er 2 bij het NWPCS en die hebben dat wel en onze andere is ingeschreven bij het WPCV en die heeft dat niet.

Maar als ze een stamboom heeft kan je in pricipe overal naartoe. Veel succes in elk geval

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:20

als ze bij het WPCV is ingeschreven en je wilt deelnemen aan een NWPCS premiekeuring zul je haar eerst over moeten schrijven naar het NWPCS. dat aangezien ze 3 word dit jaar..
dan kun je ook meedoen aan de regionale keuringen waar dan ook maar je mag echter maar 1 x naar een regionale keuring gaan per jaar.

op de regionale keuring beslist de jury of ze door mag gaan naar de centrale merriekeuring.