Wie heeft er een pony afstamming van de pony Orchrids Red Prince Zwartbruin, stm. 1,48 m. NWR Aester El Nino x Verona’s Bo-Gi x V.M. Golden Boris geb. 2002
wij verwachten een veulen van hem!!!
PS als je foto's van ze hebt ook erop zetten
Laatst bijgewerkt door basb op 11-01-11 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt
petraaken
PS het welsh stam boek is NWR Nederlands Welsh .......
jkstables
Geplaatst: 25-01-11 11:42
We hebben de hengst Kooihuster Samme gehad. Ook een nakomeling van Red Prince en we hebben nu weer een Red Prince uit dezelfde moeder als De Goede Ree 's Metall voor de hengstenkeuring.
petraaken
Aangezien het om een Welsch ponyhengst en zijn nakomelingen zullen op dit forum de meeste antwoorden komen.
Maaltje
Geplaatst: 01-02-11 20:46
Het stamboek is trouwens NWPCS. NWR (Nederlandse Welsh Rijpony) is de sectie.
Mijn pony is ook een nakomeling van Orchard Red Prince! Haar moeder is Wilgenhaar's Jive (v. Marieton's Jasper). Ze is echt een onwijs leergierige pony, maar wel met een kop erop hoor, haha!
Ik heb ook een hengst beleerd van Ik rij ook een nakomeling van Orchard Red Prince. Deze hengst vond ik een zeer fijn karakter hebben. Ik dacht dat deze nu onder het zadel loopt in de Z bij een jongen van 12 jaar dacht ik. helemaal zeker weten doe ik dat niet hoor
stalmilagro
Geplaatst: 25-05-11 13:45
ik heb er 2 jaar geleden 1 gefokt van red prince moeders vader is verona's bo gi als veulen tijdje terug hij is als veulen verkocht, maar krijg nog regelmatig foto's hij is nu 2
bij ons op stal is een veulentje van red prince geboren. De moeder is als ik me niet vergis een NRPS merrie. Het veulen was twee weken te vroeg en enorm zwak. Maar nu een maandje later doet hij niks onder voor het oudere veulen! Echt heel stoer en chique mannetje. Helaas geen fotos van hem!
zee trots op deze mooie hengst, hij loopt sinds een tijdje onder dave olde in de Z hier een hele mooi nakomeling van hem m. orchard perestrojka v.orchard red prince http://van-zeijl-van-zeijl.hyves.nl/alb ... _state__=1