Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wordt een leuke grap dan, dat veulens fokken.
, hoef hier nu niet zo nodig meer een lidmaatschap en zit toch vlakbij de Nederlandse grens.
) en nagekeken voor me hoe het nou precies zat.Citaat:Een naam wordt beschouwd als stalnaam, als het refereert naar de fokker of zijn locatie (bvb. familienaam fokker, naam van de hoeve waar de fokker woont, of - zoals in uw geval - deel van het adres).
'Normale' namen (bvb. Mary Kay, Lord Chivalry, ...) zijn eventueel wel toegestaan.
Citaat:Een naam wordt beschouwd als stalnaam, als het refereert naar de fokker of zijn locatie (bvb. familienaam fokker, naam van de hoeve waar de fokker woont, of - zoals in uw geval - deel van het adres).
'Normale' namen (bvb. Mary Kay, Lord Chivalry, ...) zijn eventueel wel toegestaan.
Dyonne schreef:Ik zou dat ook wel willen weten.
Naar wat ik weet kan ik mijn pony zo naar België verkopen.
Hij is gechipt, geënt en heeft keurig een paspoort en staat dus geregistreerd. Naar mijn idee is dat voldoende en is hij in orde.
Neonlight schreef:Volgens mij hoeft dat helemaal niet via het stamboek. Mijn hengst staat bij TS gestald, ik woon in Nederland en ben de eigenaresse, mijn hengst is ingeschreven in een nederlands stamboek, en staat ook in de databank in Belgie, zonder tussenkomst van een stamboek. Was gewoon een kwestie van formuliertje invullen.