Ik wil dit graag even vertellen, het is voor ons nog bijna niet te geloven, maar Willie Wortel is Nederlands kampioen geworden in de M1. Details, zoals de score enz. zijn nog niet bekend, maar zullen we vanavond wel horen.
Geweldig!! WW is zo'n topper. Nu de M2 door en op naar de Z.
Aranel
Geplaatst: 07-03-10 19:53
Zo dat is netjes gedaan van Romy!!! Knap van ze
ladyisabelle
Geplaatst: 07-03-10 19:56
Gefeliciteerd!
Hij ging me toch hard met de prijsuitreiking door die baan, iedereen moest lachen in de kantine Maar amazone kon hem goed aan, later zat ze met haar sjerp en medaille om in de kantine, zo trots was ze volgens mij!
Geweldig!! WW is zo'n topper. Nu de M2 door en op naar de Z.
Er is (helaas) geen Z voor A/B pony's. Stalgenoot wees me op deze pony, en t is idd een erg leuk ding! (mening gebaseerd op foto's)
Aranel
Geplaatst: 07-03-10 20:54
Hij is ook leuk hoor Aparte kleur ook, erg mooi! Ben persoonlijk niet zo'n fan van maanogen, maar het is wel heel apart!
Echt een hengstje ook, op wedstrijd laatst stond hij naast mijn haf aan een stang vastgebonden, en hij dacht haar wel even te kunnen versieren Dat hoogteverschil, ach, maakt hem niet uit
Ik ben benieuwd naar verdere foto's
pietsie
Geplaatst: 07-03-10 21:47
Fyenna hij heeft GEEN maanogen hoor dat is heel wat anders, hij heeft geen pigment in zijn ogen en lijken daardoor overdag blauw en s' avonds rood
,
Verder iedereen bedankt voor de felicitaties,we zijn natuurlijk supertrots !!
Voor wat betreft maanogen. Ik vind persoonlijk dat die benaming (onterecht) een negatieve benaming heeft. Van mensen zeggen ze ook nooit dat ze maanogen hebben, noem ze dan gewoon blauwe ogen De blauwe ogen bij een cremello hebben wel een andere genetische oorzaak dan blauwe ogen bij een paard zonder verdunningsfactor, dus dat is weer iets heel anders. Verder zijn blauwe ogen een kwestie van pure smaak, funktioneel maakt het namelijk niet echt uit.
Allemaal bedankt voor de felicitaties. De amazone verdient ook wel een pluim hoor. Het is gewoon een grandioos paar. Overigens kun je ook gewoon een groentje op WW zettten, en dan doet-ie ook wat je vraagt. Maar het is en blijft een hengst en het is gewoon goed dat er regels zijn dat daar kinderen van 12 jaar of ouder op moeten. Wij zijn er zelf niet bij geweest, maar ik heb idd begrepen dat-ie in de ereronde weer loeihard ging. Hij gaat gewoon uit zijn dak als-t-ie muziek hoort en duldt ook geen ponies voor zich. Ze zijn nu M2 gestart, en hebben de eerste wp alweer op zak. Bij naberekening heeft-ie maar 7 wedstrijden in de M1 gelopen, en dan het kampioenschap -in handicap met de M2 !-winnen is imo wel grote klasse.
janouk
Geplaatst: 08-03-10 15:06
Super prestatie. Gefeliciteerd!
_Pansy_
Geplaatst: 09-03-10 13:14
Petra en Romy, en natuurlijk ook Johanna en de rest, GEFELICITEERD!!! Ik zag een filmpje op Paardensport.tv , was helemaal verbaasd! Super goed gedaan!! En Willie Wortel blijft geweldig!!
Groetjes Jolanda
Buster
Geplaatst: 09-03-10 13:16
Wauw wat goed zeg! Gefeliciteerd allemaal (WW - amazone - eigenaar en alle andere betrokkenen) Ik zie regelmatig foto's van de combinatie; het is toch zo'n prachtig stel !! Veel plezier & succes met de verdere wedstrijden !!!
YWC
Geplaatst: 09-03-10 22:19
Gefeliciteerd allemaal. Niet alleen een mooie pony, maar hij kan ook nog presteren