Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

cuneracobs schreef:Die jij afgelopen weekend aan het touwtje had was er toch ook éénpersoonlijk denk ik dat dat zeer ongebruikelijk is en onverstandig, AxD of een kleine C xD zou ik persoonlijk aanraden, je houd helemaal geen massa over als je axc doet, je moet niet vergeten een sectie C is een Pony van het cob type, waar moet zo'n kruisings product zijn cob type vandaan halen?

patrick76 schreef:Heb ook meer naar de pony gekeken dan naar de voorbrenger als ik eerlijk ben. Dacht dat Berrie m klaar gemaakt had?bracht Berry die voor? Dacht dat ik er een ander mee zag lopen.
patrick76 schreef:Misschien vond ik m daarom wel leuk.Had wel een mooie kleur maar vond het toch weinig met een sectie C te maken. Inderdaad wel een leuke pony om aan te spannen.
cuneracobs schreef:Ooit vertelde iemand (redelijk betrouwbare bronpersoonlijk denk ik dat dat zeer ongebruikelijk is en onverstandig, AxD of een kleine C xD zou ik persoonlijk aanraden, je houd helemaal geen massa over als je axc doet, je moet niet vergeten een sectie C is een Pony van het cob type, waar moet zo'n kruisings product zijn cob type vandaan halen?
) me dat een C een grote A behoort te zijn.