groetjes, heartsonit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AnnetB schreef:Van die gevoelige achterbenen is hier wel bekent. Zowel de sectie A als de cobs trekken het been eerst heel heeg op en geven het dan pas langzaam weg.
Denk dat het best wel goed gaat komen hoor;) Begin met longeren en van daar uit ga je met langen lijnen aan de slag. Ik ben momenteel ook bezig met een welsh cob beleren. Wij hebben zelf in het begin behoorlijk wat gefreestyled. Vandaag gaan we voor het eerst beginnen met lange lijnen.
maar hoezo wil je dat weten?
AnnetB schreef:Ja vertrouwen is echt alles bij een welsh cob, dan ben je al heel ver. Mijn ervaring is ook wel dat je niet altijd maar mee moet gaan in het schrikken,, is ze echt bang en in paniek dan moet je het wel sirieus nemen maar schrikt ze en komt ze vervolgens onder dingen uit dan moet je het maar gewoon gaan negeren en verder gaan waar je bezig was.
Waar woon je eigenlijk?
duChambre schreef:inrijden leer je niet vanaf een paardenforum
ik heb even in je profiel gespiekt, en heb je zelf gezet dat je nog veel moet leren. ik maak hieruit op dat je nog niet enorm veel ervaring hebt met rijden en paarden in het algemeen.
daarom kun je beter niet zelf beginnen met inrijden!
haal er iemand bij die ervaring heeft en weet waar hij/zij mee bezig is. je kunt natuurlijk wel zorgen dat je erbij bent, veel kijken en eventueel een beetje helpen, daar leer jijzelf ook een hoop van!
maar ik zou er zelf niet aan beginnen als ik jouw was
chocobroodje schreef:Inrijden is een vak apart, en groen + groen gaat zelden goed. Hoe wil je iemand (dier of mens) iets leren wat je zelf niet kunt? Laat het inrijden aan andere over. Een goede ruiter weet wanneer iets boven z'n pet gaat.
maar hoezo wil je dat weten?
[quote]