Wij hebben ook in geschreven voor Heist-op-den -Berg dus ook voor ons geen WPCV zomershow! Trouwens wij doen ook de week der voor mee in Almkerk 5 sept.
rienne
Geplaatst: 14-08-09 20:59
ik heb hetzelfde als dion1anouk
cuneracobs
Geplaatst: 15-08-09 09:45
wij gaan zoiezo met een paar naar almkerk, en dan zijn we nog aan het kiezen tussen heist op den berg of Houten .
twijfel er wel aan dat criterium maakt het wel intresant, maar de wpcv heeft natuurlijk zn show verzet op aandringen van leden dus even goed over na denken wat wijsheid is.
yorick
Geplaatst: 15-08-09 17:45
Aanwezig als de fotograaf en waarschijnlijk met 3 pony's.
darwin
Geplaatst: 16-08-09 10:43
Wij hebben ook gekozen voor Heist op den berg ipv Houten omdat wij ook in Almkerk meedoen.
Wij gaan ook. We weten alleen nog niet zeker met welke. Zowieso met de 2-jarige merrie. Heel misschien neem ik Gwendreath Jewel mee voor onder het zadel. Even kijken of ze nog een beetje normaal gaat doen op de trailer anders kan dat helaas niet door gaan..
esther83
Geplaatst: 19-08-09 14:10
ik ben er ook
vivana
Geplaatst: 25-08-09 14:03
Ehm even een leek in Welsh -A pony's toileteren die naar een show/fokdag gaan.... Ik ga naar Lierop fokpaarden-dag met m'n Fellow(ruin dus) Hij mag dan op exterrieur beoordelld worden en doet met bestgaande mee(niet omdat hij geweldig kan bewegen maar dan is mijn dochtertje ens een keer ergens anders geweest, op een evenement. Pff ...ik ben z'n manen aan t laten "groeien" en zijn sokken máár móet dat nu?? Staart is een stukje opgeschoren dit omdat dit er altijd al rauw uitzag (ook toen ik hem kocht 3jr geleden) bovenop de kruin en de oren en de sikharen zijn alle geschoren(wilde ik wel zo houden..) Het liefst zou ik ook zijn benen weer mooi opscheren ik vind het geen gezicht... Ik gebruik hem altijd als rijpony. Mag hij daar wel gevlochten worden als hij meedoet aan bestgaande (knotjes dan geen hengstenvlecht)???
Als hij echt aan een welshshow meedoet, is het volgens mij zeker niet aangeraden om te gaan opscheren, eigelijk mag je gewoon zo weinig mogelijk doen. baardje mag je wat bijwerken volgens mij, oren bijsnijden maar niet uitscheren, benen en staart niet opscheren. manen mogen volgens mij ook niet ingevlochten zijn voor het rijgedeelte, manen ook los voor het showgedeelte.
Ik ga toch alleen kijken in Houten. Jewel is op het moment zo'n draak. Ook kan ik de week van te voren niet oefenen omdat ik een weekje weg ben met gehandicapte. Jammer, want ik had er heel veel zin in, maar helaas. Volgend jaar dan maar.