Foto/info Crossways Jungle Queen (moeder van C. Rockefeller)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Baila

Foto/info Crossways Jungle Queen (moeder van C. Rockefeller)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 17:01

Hallo,

Een kennis van ons zit te kijken om een dochter van Cuppers Rockefeller te kopen.
Een halfzusje van 'mijn Baila' dus, dat weer het zusje is van Buster (van Buster op Bokt)

Ze vroeg aan mij wat foto's van de afstamming, die ik dankzij 'Buster' wel kon geven.

Maar wat ik me afvroeg, en hoop hier te vinden, is of er iemand een foto heeft van Crossways Jungle Queen, de moeder van Rockefeller?
Of dat iemand weet of deze merrie nog altijd van de fam. Jansen (stal Cuppers) is?

En als er meer mensen zijn met nakomelingen van Rockefeller mogen jullie je ook hier melden natuurlijk; altijd leuk !!

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:41

Je kende mijn reactie natuurlijk al, maar ik zal 'm hier ook even voor de rest van de Bokkers geven!

Van Crossways Jungle Queen heb ik helaas geen foto...
Wel van Crossways Rebel (haar vader), een aantal nakomelingen van hem, waaronder Crossways Indian Song, volle zus van Jungle Queen.

Qua nakomelingen van Rockefeller heb ik er ook nog wel wat op foto.
Veel op keuringen gezien, een aantal 'van internet geplukt', en nog wat van kennissen in omgeving.
Op Bokt zijn er ook nog wel mensen die iets hadden met Rockefeller-nakomelingen (uit mijn hoofd Zonnekamp's Baldwijna, Frisia's Salvador, Honey Bee's Jolita)

En wat betreft nakomelingen van Jungle Queen heb ik er 4 op de foto in m'n bestand gevonden:

1989: Cuppers Jungle Prince
1991: Cuppers Rockefeller
1993: Cuppers Merle
2005: Cuppers Charlie

(op allbreedpedigree is ook nog een Cuppers Dalton te vinden, hier heb ik geen foto van)

Aangezien de laatste nog altijd de stalnaam Cuppers heeft neem ik aan dat Jungle Queen op dat moment in ieder geval nog in bezit was van fam. Jansen.
Misschien kunnen Patrick of Yorick Wormgoor hier meer over vertellen?

En ook ik ben benieuwd of iemand nog een foto heeft van Jungle Queen!
Anders maar weer eens een ritje naar Keijenborg aan wagen!

ps: als iemand interesse heeft in specifieke foto's wil ik ze wel plaatsen, maar om hier alles op te zetten leek me wat veel...

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:47

Hier nog even een oude quote, eerder op Bokt geplaatst door Joost:

joostvangestel schreef:
Crossways Jungle Queen
Mooie merrie, als ik me niet vergis keur-preferent. Moeder van Cuppers Rockefeller. Dochter van Crossways Rebel. Diens moeder was Royal Welsh kampioene Crossways Merle. Volle zus Crossways Indian Song ook geimporteerd naar Nederland.

joostvangestel

Re: Foto/info Crossways Jungle Queen (moeder van C. Rockefeller)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:54