Edit: TOCH WEL!
PAGINA 400!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Barbara_ schreef:en nu het verslag:
Het was dinsdagmiddag, toen sabine en Barbara op de wei kwamen..
De spullen lagen nog bij sabine, die gingen we daarnaa ophalen omdat Barbara ook nog naar de C100 moest
Toen hebben we chips, drinken, brood enzo gekocht
toen ik bij de kassa kwam keek ik achterom want sabine was er nog niet, had ze blijkbaar alles laten vallen en zat ze ff o pde grond alles bij elkaar te schrapen
Nou die aovnd zijn we naar de Mc Donalds geweest.. weetniet waarom maar t zat bij ons allen niet goeden dus 3 zieke mensen en ik het ergst..
toen zijn we maar op gaan zadel want ik moest nog ff rijden voor ht donker was. Eenmaal toen we buiten waren, begon het keihard te regenen! dus weer naar binnen want de paden waren nat + Paarden houden niet van regen.
Later in de nacht, ik had al 3 Breezer op en ik begon wat te merken..naja ik wist niks beters te doen, dus ging rondjes rennen in de wei , komt sabine aan met een kruiwagen, ik pak m vast maar glij uit.. toen lag i kdaar op de grond, stapt sabine op mijn arm, en daarna krijg ik nog een voet in me gezicht hahaha maja rond half 5 gingen we de poort uit wandelingetje maken, hoor ik iets in de bosjes.. waren daar 2 mensen
(en nou ff pauze want ik moet naar wc) naja toen liepen we maar eens terug, had ik nog 4 breezertjes op + 1 Smirnoff
naja i kwou gaan slapen, en toen: WAS HET ALWEER LICHT!
en toen was ik goed ziek haha, ziek zijn en dan nog die kater drbij.. nou lekkkermaarja, tot zover mijn avontuur..
bietjuhh schreef:zo net besluit genomen dat mijn shetters op dieet gaan!!![]()
denk dat ze het erg leuk vinden
WiskyBokjes schreef:Ben terug van harry potter 5
Leuke film maar snapte er niet veel van