Sjoert schreef:Al doende leert men.
ach, dat is ook weer zo.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Al doende leert men.
Sjoert schreef:Peter, hoe staan je merries er nu voor?
Dreams nog steeds goed bezig onder het zadel?
PeeWij schreef:Maar wel zo gefrustreerd dat je graag naar zijn adviezen luistert! en er dan ook nog iets mee doet ook. Dus blijkbaar spreek ik wel met een kern van waarheid!
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:Maar wel zo gefrustreerd dat je graag naar zijn adviezen luistert! en er dan ook nog iets mee doet ook. Dus blijkbaar spreek ik wel met een kern van waarheid!
kom maar eens bij ons op stal kijken naar de nwr's, dan ben je zo verkocht
PeeWij schreef:Het gaat niet alleen om de Nederlandse NWR sectie, maar ook zo iets als de Central Prefix, waar de leden van het NWPCS niets van afweten. Zo zijn er zoveel voorbeelden te noemen die typisch bij het NWPCS horen, maar totaal niets met on moederstamboek te maken hebben! En dan vind ik persoonlijk de NWR nog niet eens iets verkeerds, maar waarom NWR als je al WPB hebt?
PeeWij schreef:
Dreams is haar vet aan het inruilen voor spieren. Zondag eerste keer een dressuur wedstrijd(onderling) Daarvan dat ik zaterdag kom. Als alles goed gaat, wordt Gala volgende week donderdag even zadelmak gemaakt!
thinkaboutit schreef:zal het part bred dan zo'n enorme toevoeging zijn denk je?
thinkaboutit schreef:ik zelf denk dat je met de sektie nwr dichter bij de welsh pony blijft.
misschien is het wel een toevoeging voor de sport pony's in het algemeen
Sjoert schreef:PeeWij schreef:
Dreams is haar vet aan het inruilen voor spieren. Zondag eerste keer een dressuur wedstrijd(onderling) Daarvan dat ik zaterdag kom. Als alles goed gaat, wordt Gala volgende week donderdag even zadelmak gemaakt!
Mooi zo!
Dat zadelmak maken.. worden daar foto's van gemaakt?
Sjoert schreef:Nee, ik wil foto's van eef op een bokkende pony zien.
Ik kom pas bij jullie terug als er veulens zijn.
Topcob schreef:Sorry dat ik me er ook even mee bemoei.
De NWR is in het leven geroepen omdat het stamboek een dikke vinger in de pap wil blijven houden bij deze fokkerij.
De WPBR mogen alle kruisingen met Welsh in, dus ook met de Welsh Cob en dat is iets wat ze in het NWR dus kunnen weigeren.
thinkaboutit schreef:ach en dat nwr pony's goede rijpony's zijn is van het zomer wel bewezen op de pavo cup voor pony's.
kampioen bij de 6 jarigen: bodo.
reserve kampioen bij de 5 jarige: coelenhage's lorenzo
5e plek bij 5 jarigen: coelenhage's ricardo... (mijn toppertje)