toptoys schreef:Het bleef bij één deken, was al erg duur vonden ze.....
Dus eigenlijk ben je een slechte verkoper

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
toptoys schreef:Het bleef bij één deken, was al erg duur vonden ze.....
Charly schreef:brrr ik heb het zo koud hier zeg, niet normaal!
dus zometeen maar warm fietsen naar Charly en dan lekker ff rijden
PeeWij schreef:Charly, lekker rustig, gebeurd niet veel deze ochtend. Helaas geen pennyfans die ik op de kast kan jagen!![]()
O Youngster jij denkt dat nu al
PeeWij schreef:Charly schreef:brrr ik heb het zo koud hier zeg, niet normaal!
dus zometeen maar warm fietsen naar Charly en dan lekker ff rijden
of je flip bellen dat hij je komt warm knuffelen!
toptoys schreef:Ja, vreemd hé? Ik kreeg me pony dat ik 10 was en me zusje dat ze 6 was. Mijn ouders hadden er niks mee, maar elke dag na school tijd zat me moeder op de manege met ons.
toptoys schreef:Thinkaboutit, ik geloof niet dat Peewij jou daar mee bedoeld.
Charly schreef:toptoys schreef:Thinkaboutit, ik geloof niet dat Peewij jou daar mee bedoeld.
ze voelt zich toch aangesproken
toptoys schreef:En de kinderen zijn hier geen kinderen meer, lijkt op kleine volwassenen. Qua kleding ook, meisjes van rond een 11/12 lopen met een hoofd met make up enzo....
Misschien ben ik wel ouderwets![]()
Ik heb ook 2 jr in brabant gewoont, daar zijn de kinderen nog kinderen...
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:Charly, lekker rustig, gebeurd niet veel deze ochtend. Helaas geen pennyfans die ik op de kast kan jagen!![]()
O Youngster jij denkt dat nu al
daar bedoel je dus mij weer mee?
Charly schreef:toptoys schreef:En de kinderen zijn hier geen kinderen meer, lijkt op kleine volwassenen. Qua kleding ook, meisjes van rond een 11/12 lopen met een hoofd met make up enzo....
Misschien ben ik wel ouderwets![]()
Ik heb ook 2 jr in brabant gewoont, daar zijn de kinderen nog kinderen...
dan wil je niet zien hoe ze hier erbij lopen....
lage broeken, korte shirtjes, alles met grote oorbellen, dikke laag make-up... en ze zijn denk in de leeftijd van 12-14
Sjoert schreef:Jongens toch.
Moet er hier een brandje geblust worden?
PeeWij schreef:Blijkbaar voel je jezelf nogal kwetsbaar want er is hier verder niemand die zich aangevallen voelt. Maar ik heb geen probleem, jij wel dan?
Westernfreak schreef:Het is weer gezellig hier zie ik
Sjoert schreef:Watskebeurt.
Thinkaboutit.. Volgens mij moet je PeeWij's reacties niet te serieus nemen. Het is een erg gefrustreerde fokker die liever een NWR heeft.
Sjoert schreef:Watskebeurt.
Thinkaboutit.. Volgens mij moet je PeeWij's reacties niet te serieus nemen. Het is een erg gefrustreerde fokker die liever een NWR heeft.