ja ik heb dus ook veel slechte dingen gehoord.. ikmag gelukkig wel zelf beslissen van mijn ouders, maar ik weet het echt niet.. Shannen waarom niet als ik vragen mag?
shannen6
Geplaatst: 02-03-09 17:57
Ze weten niks bijna niks over de gevolgen/bijwerkingen. En je wordt dus eigelijk gewoon als proefkonijn gebruikt.. Op de site van rtl staat er trouwens ook een stuk over
thanks meiden moest vandaag janken in de les, en ik huil echt nooit op school of moet het iets heel ergs zijn... en als iedereen dan nog gaat vragen wat er is En het erge is het lijkt zo lang geleden dat ik haar deed, en dat is het ook, dik een jaar geleden... heb de eigenares nog niet gesproken want ik zie haar bijna niet op stal en heb d'r nummer niet meer. En dat ik Van niet ben wezen opzoeken... voel me echt een beetje schuldig. Ja ben d'r mee wezen wegbrengen naar het rusthuis toen... Ik dacht die zal wel nog lekker een paar jaartjes daar blijven staan. Nou heeft ze het best lang uitgehouden & ze had de laatste jaartjes steeds meer last van d'r artrose. En waarsch. had ze de ziekte van Cushing want ze had ook van die lange krullerige haren bij haar benen, en toen ik haar deed kwam ze ook slecht door d'r wintervacht.
Over die prik, aan de ene kant denk ik van; je haalt die prik en je krijgt voor 70% (was het toch? nja dat weet je ook nooit zeker) geen bmhkanker en je neemt die bijwerkingen enzo maar gewoon voor lief of je haalt die prik niet en heb alsnog kans op bmhkanker maar je heb geen last van die prikken. En ik zou sowieso de volle mep moeten betalen want ik ben van '92 maar eerlijk gezegd vind ik dat er nog te weinig info is over uberhaupt bmhkanker en dan nog die prikken... maar ze zullen het wel goed onderzocht hebben denk ik maar.
in de klas hadden wij het er dus ook al over ( maar 5 jongens) en wij zeiden ook eigenlijk zijn we gewoon proefkonijnen en indd over de bijwerkingen weten ze bijna niks maar zal dat artikel is lezen maar jongens moeten dan eigenlijk ook,want die kunnen toch ook het gen dragen ofzo?