Weetje..

Ik vind Avril Lavigne keigoed.. Op CD dan..
Live filmpjes vallen me kéi erg tegen.. Misschien gewoon niet mijn smaak.. Maar als ik dan naar Hayley williams luister, dan vind ik d'r live zelfs nog béter dan op CD..

.
En nu zijn een paar meisjes boos op me ofzo.. Omdat ik dat dúrfde te zeggen over Avril Lavigne.. Ja nou, sorry hoor..

Maar ik mag toch ook m'n mening geven over zoiets? Als zij mijn agenda openslaan en dan ineens bij élk plaatje van Hayley/een bandlid ziet commentaar gaat leveren.. "Oh die hayley is net een kerel" "Oh. Wie is dat? Oh, Josh? Hij is verwijfd".
En ze zeggen ook rustig dat ze niet zingen kan, maar ík mag niet zeggen dat ik Avril live tegen vind vallen? Echt, Avril vind ik geweldig.. Enkele liedjes worden op m'n Windows Media Player écht te vaak gedraaid, alleen moet d'r niet live horen..

Maar als zij zoiets zeggen over míjn lievelingszangeres, mag ik toch ook wel zoiets zeggen over hún lievelingszangeres?
Ja sorry.. Zit hier best wel mee.. De laatste tijd hebben ze op bijna alles commentaar, m'n muziek, kleding, wat ik eet.. en zij mogen alles zeggen maar ik niet.. dus ik vraag me af of ik dan écht zo fout zit, dat ik niet eens m'n eigen mening geven mag? 
Voel me d'r best lüllig onder..