[HK] Welshpraters: We're still in love with each other!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Welshpraters: We're still in love with each other!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 19:49

Ja, we krijgen nog één repetitie over Biologie. En nog 1 SO/misschien 2.. En ik stond d'r ook redelijk voor hoor (afgerond 7) Lachen.
Maar het is gewoon balen, dat het allemaal lukt zegmaar, maar niet op het proefwerk zelf.. Maar ach, ik moet wel iets héél knaps gaan doen wil ik blijven zitten, dus ik moet gewoon minder stressen, worden mijn cijfers ook beter op xD.

Heb je lekker gegeten? Haha!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 19:51

Rebeccaa schreef:
Weetje.. Lips are sealed
Ik vind Avril Lavigne keigoed.. Op CD dan..
Live filmpjes vallen me kéi erg tegen.. Misschien gewoon niet mijn smaak.. Maar als ik dan naar Hayley williams luister, dan vind ik d'r live zelfs nog béter dan op CD.. Lips are sealed.
En nu zijn een paar meisjes boos op me ofzo.. Omdat ik dat dúrfde te zeggen over Avril Lavigne.. Ja nou, sorry hoor.. Huilen van het lachen Maar ik mag toch ook m'n mening geven over zoiets? Als zij mijn agenda openslaan en dan ineens bij élk plaatje van Hayley/een bandlid ziet commentaar gaat leveren.. "Oh die hayley is net een kerel" "Oh. Wie is dat? Oh, Josh? Hij is verwijfd".
En ze zeggen ook rustig dat ze niet zingen kan, maar ík mag niet zeggen dat ik Avril live tegen vind vallen? Echt, Avril vind ik geweldig.. Enkele liedjes worden op m'n Windows Media Player écht te vaak gedraaid, alleen moet d'r niet live horen.. Huilen van het lachen
Maar als zij zoiets zeggen over míjn lievelingszangeres, mag ik toch ook wel zoiets zeggen over hún lievelingszangeres?
Ja sorry.. Zit hier best wel mee.. De laatste tijd hebben ze op bijna alles commentaar, m'n muziek, kleding, wat ik eet.. en zij mogen alles zeggen maar ik niet.. dus ik vraag me af of ik dan écht zo fout zit, dat ik niet eens m'n eigen mening geven mag? Bloos
Voel me d'r best lüllig onder.. Verdrietig

Er is helemaal niets fouts aan jou meid! Je bent hartstikke leuk en lief. Ach gut

Iedereen mag opkomen voor zijn/haar mening, en dat mag dus ook best eens echt hardop gezegd worden!
En trouwens, 't is waar wat je zegt hoor. Ik heb ook heel veel nummers van Avril die ik supermooi vind, maar nooit naar een concert van haar zou durven gaan.. Live klinkt ze zo anders, zo.. niet mooi. Soms zelfs gewoon vals. Nagelbijten / Gniffelen
Heb ik wel bij meerdere artiesten. Sommige kunnen Live echt niet.. gewoon lekker gemaakt in de studio, terwijl het wel mooi klinkt dan.
En sommige kunnen het mooi wél! Zoals Hayley. Haha!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 19:54

Nou, super netjes hoor je afgeronde cijfer! OK dan! En je hebt nog een aantal kansen om het eventueel weer omhoog te halen, dus heb inderdaad geen zorgen. Komt helemaal goed. Knipoog
En dan snap ik dat je baalt. Zo goed leren en alles goed weten, en op het proefwerk heb je opeens een black out.. Nagelbijten / Gniffelen Had ik laatst bij Duits. nog nooit last van gehad bij Duits, eigenlijk. Nou ja, jammer dan. Better next time. Lachen

En ik heb wel lekker gegeten, als het er nu maar in blijft zitten vannacht. Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 19:59

Ja, gelukkig kwamen er wat jongens uit m'n klas. Die gingen mij "helpen". Die vinden Hayley namelijk kéiknap Ja. (En hoe kennen ze haar? Schijnheilig?)

We zijn toen weggelopen, maar inderdaad, Avril klinkt live gewoon soms echt.. Vals.
En Hayley, die heeft een periode gehad dat d'r stem het eventjes een beetje begaf.. Is ze nu weer hélemaal uitgegroeid hoor, maar toen zaten d'r ook valse nootjes tussen. Ach gut
Maar nu zingt ze weer gewoon zó zuiver.. En Avril gaat ineens helemaal mee met de mode, vond d'r als skater-type véél leuker.. en Hayley kleed lekker waar ze zich zelf goed in voelt. Echt zo'n rustige/simpele kledingstijl, met enorm fel haar Haha!.

En naja, je mag best zeggen wat je vind over Paramore hoor. Als je ze niet goed vind, hoor je mij níet klagen. Maar komaan, zeggen dat ze verkerelt/verwijfd zijn vind ik dom.. Net zoals met TH, laat elkaar dan gewoon in elkaars waarde denk ik dan.

Net zoals dat ik vandaag een t-shirtje aan had, maar had het koud, dus ik trek m'n (zwarte jack) aan (M'n jas) en dan krijg ik gelijk commentaar van "Oh Rebecca wil zich zielig kleden".
Pardon? Vork Ik heb het gewoon koud.
Enfin, volgend jaar gaan de meeste deze klas uit, die gaat Atheneum/Havo doen, dan krijg ik d'r een leuke klas voor terug denk ik! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:01

Cynn_x schreef:
Nou, super netjes hoor je afgeronde cijfer! OK dan! En je hebt nog een aantal kansen om het eventueel weer omhoog te halen, dus heb inderdaad geen zorgen. Komt helemaal goed. Knipoog
En dan snap ik dat je baalt. Zo goed leren en alles goed weten, en op het proefwerk heb je opeens een black out.. Nagelbijten / Gniffelen Had ik laatst bij Duits. nog nooit last van gehad bij Duits, eigenlijk. Nou ja, jammer dan. Better next time. Lachen

En ik heb wel lekker gegeten, als het er nu maar in blijft zitten vannacht. Koe

Ik hoop dat het erin blijft zitten voor je. Ach gut Kusje!

Ik klaag altijd dat ik wel ziek wíl zijn, en als ik ziek ben, dan is het tv kijken/slapen niet eens zo aantrekkelijk als op een normale dag Huilen van het lachen.

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:05

Heey Doei!
Er kwam vandaag iemand foto's maken van Silfanoo, ik krijg ze overmorgen of die dag erna Ja

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:07

Hahahaha, dan ben je lekker van ze af! Haha!
En gewoon lekker je eigen dingen doen en dragen hoor. Be yourself. Lachen

En Avril vond ik ook leuker toen ze nog Sk8ter was.. Nagelbijten / Gniffelen Nu is ze veel meer een sletje. En tegen dat soort mensen kan ik echt níet tegen.. Bloos Maar ja, als je de muziek hoort zie je haar niet, dus dat scheelt.

Hayley zingt gewoon super gaaf en is helemaal der zelf. Zo super. Ja

En dat verkerelt,verwijfd is gewoon verschrikkelijk kinderachtig.. Tokio Hotel wordt ook veel commentaar opgeleverd, en degene die dat niet doen, die vinden ze juist weer helemaal geweldig. Is soms wel grappig om te zien. Knipoog Ik vind ze overigens wel erg goed. Ja En ik let meer op het innerlijk dan het uitterlijk. Ook wanneer mensen gewoon hunzelf zijn en hun eigen dingen doen, waardeer ik ze al veel meer ookal zijn ze niet echt mijn type, dan dat je stoer loopt te doen en andere loopt af te kraken en alles.. weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, maar zo ongeveer wel.

Hahaha, ziek willen zijn.. nooit meer, na (nog steeds) mijn oververmoeidheid en alles, wil je dat gewoon echt niet meer..
Veels te lang. Mis je veels te veel om je heen, in de buitenwereld. Echt niet leuk. Knipoog

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:08

Silfanoo schreef:
Heey Doei!
Er kwam vandaag iemand foto's maken van Silfanoo, ik krijg ze overmorgen of die dag erna Ja

Heey meid! Kusje
Oehh, stoer! Wat voor 'n foto's zijn het? We zijn benieuwd. Ja

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:09

Het zijn gewoon hoofdfoto's en losgooifoto's Ja

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:09

Ik ben zelf ook erg benieuwd heb er maar 1 gezien Tong uitsteken

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:10

Oehh, hoofdfoto's <3

xannemijn

Cyn dan geef ik je wel ff foto Tong uitsteken via pb Tong uitsteken

Cynn
Fotograaf

Oké! Haha!

Silfanoo

Cynthia ik wacht nog even af, want ze heeft ook foto's gemaakt van mij en Sil samen, als die een beetje leuk zijn dan stuur ik die naar je Ja

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:11

Is goed meid. Ja

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:13

Help, ik wil me opgeven voor Cheyenne de Film, maar ik kan niks typen bij dat invullijstje? Blond
Kan je je niet meer opgeven ofzo? Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:14

Ja, ik ben dit jaar écht zo erg verandert. Van een huppelkütje naar echt iemand van "Oké, ik ga me daar géén druk om maken, wees gewoon jezelf".
ben qua muziek ook heel erg verandert. En dat is zo raar..
Ik zag een tijd geleden (Toch al wel een heel tijdje xD) een filmpje van Paramore. Misery Business, heb het liedje echt afgekeken, vond het echt géweldig gelijk^^. Dus gelijk naar pc gerent toen ie afgelopen was, info op gezocht, andere liedjes van ze geluisterd en toen was het al gauw een verslaving Bloos.
En van al die top 40 liedjes die de rest van de klas luistert, wijk ik lekker af. Ik luister lekker van alles door elkaar heen Haha!.

En ach, school is school. Ik ga naar school voor mezelf, niet om te weten wat anderen van me vinden Haha!.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-05-08 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:14

Silfanoo schreef:
Het zijn gewoon hoofdfoto's en losgooifoto's Ja

Kwijl wat leuk Haha!!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:15

Huh? Dan denk ik het niet meer nee.. Nagelbijten / Gniffelen
Ik wou wel, maar heb het niet gedaan. Omdat ik zo lang niet meer heb gereden en ook niet fit genoeg ben en alles. Lachen
En ik zie mezelf ook niet echt in een film komen. ROFL

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:16

Ik zat eerst twijfelen, nu wil ik het, lukt het niet meer Hamer

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:18

Zonden nath Boos!

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:32

Ik ga HNTM kijken Doei!

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:40

Heee.

Doeei Nath! Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:43

Heey Rebecje!
Je inderdaaad niet te veel aantrekken wat andere van jouw mening vinden, het is jóuw mening. Je moet zijn wie jij wilt zijn, wie je bent, niet wie andere willen dat je bent! je moet geen andere mening aan nemen, modat andere dat toevallig willen! Vrienden moeten daar maar respect voor hebben.
I love you Kusje

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:45

Hitime schreef:
Heey Rebecje!
Je inderdaaad niet te veel aantrekken wat andere van jouw mening vinden, het is jóuw mening. Je moet zijn wie jij wilt zijn, wie je bent, niet wie andere willen dat je bent! je moet geen andere mening aan nemen, modat andere dat toevallig willen! Vrienden moeten daar maar respect voor hebben.
I love you Kusje

Helemaal mee eens Ja Kusje